Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 17.05.2009
Místo: Velké Žernoseky

Pod Malou Vendulou nedaleko Velkých Žernosek uhání dvojče brejlovců 753.733-5 + 753.725-1 s vlakem Vn 59698.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2009
Místo: Depo Ústí nad Labem

V domovském SOKV Ústí nad Labem odpočívaly "uhelky" 123.012-7, 122.029-2 a 122.026-8.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2009
Místo: Depo Ústí nad Labem

V domovském SOKV Ústí nad Labem se sešly lokomotivy 122.032-6 a 753.755-8.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 18.05.2009
Místo: Depo Ústí nad Labem

V domovském SOKV Ústí nad Labem se sešly lokomotivy 753.755-8 a 122.032-6.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.05.2009
Místo: Nové Kopisty

Od zastávky Nové Kopisty se k Lukavci a dále k Lovosicím blíží Os 2314 vedený elektrickým motorovým vozem 471.015-8, na konci soupravy se nachází řídící vůz čísla 971.010-4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.05.2009
Místo: Nové Kopisty

Dvojče 753.732-7 + 753.727-7 právě minulo zastávku Nové Kopisty, která se černým písmem zapsala do dějin železničního provozu u nás, když zde v mlhavé noci z 9. na 10. listopadu 1989 došlo k najetí EEx 373, v čele s bratislavskou 350.009-7, do stojící pantografové jednotky.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.05.2009
Místo: Nové Kopisty

V GVD 2008/2009 byl pražský "žabák" nasazován na vedení vlaku Os 2316 (Praha Mas.n - Ústí nad Labem hl.n.), snímek zachytává zmíněný vlak s jednotkou 451.057-4 / 451.094-1 nedaleko zastávky Nové Kopisty.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.05.2009
Místo: Nové Kopisty

Poblíž zastávky Nové Kopisty zachytil objektiv autora stroje 740.860-2+740.721-6 společnosti Chládek a Tintěra s.r.o. v čele vlaku jedoucího jako 1.nsl Pn 69911.