Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.09.2008
Místo: Depo Ústí nad Labem

810.043-0 se v ústeckém depu přpravuje na svůj další traťový výkon.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.09.2008
Místo: Depo Ústí nad Labem

V rámci oslav 150 let Ústecko-teplické dráhy proběhla v areálu SOKV Ústí nad Labem výstava lokomotiv. Na snímku z mlhavé neděle 28. září 2008 se velké pozornosti návštěvníků těšilo domácí "OTV" MVTV 2-048 a jeden z mohykánů elektrické trakce "bobina" 140.089-4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.11.2008
Místo: Olomouc hl.n.

Martin na bílem koni už přijel, ale 141.023-2 s Os 3812 do Nezamyslic má do odjezdu ještě chvilku času ...

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.11.2008
Místo: DPOV Přerov

Brněnské eso 362.165-3 se stalo v brzkých ranních hodinách dne 13. září 2008, v traťovém úseku mezi stanicemi Mohelnice a Moravičany,  aktérkou tragické nehody. Tato lokomotiva vedla vlak NEx 54053 a shodou okolností a chyb najela na konec vlaku Pn 66161. V troskách stanoviště zahynul strojvedoucí depa Ostrava, pan Libor Kovaříček. Snímek zobrazuje uvedený stroj po přistavení do opravy v DPOV Přerov.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.11.2008
Místo: DPOV Přerov

Po provedené vyvazovací opravě v DPOV Přerov čeká lokomotiva 163.234-8 na převoz do olomoucké lakovny, tam během prosince obdrží netypický zeleno-hráškový nátěr a stane se tak vítaným zpestřením našich tratí.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.11.2008
Místo: Brno-Maloměřice

Na "domácí půdě" právě zastavila laminátka 230.101-8 s vlakem Pn 44723, za zmínku stojí komín maloměřické teplárny s výškou 218 metrů. V průběhu výstavby, která byla z důvodu nízkých venkovních teplot přerušena na podzim roku 1981, došlo na jaře při pokračování stavby v úrovni druhého ochozu k vychýlení komína od svislé osy. Po statickém posouzení, které potvrdilo, že odchylka nemá vliv na jeho pevnost, byl komín dokončen.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 13.12.2008
Místo: Horní Cerekev

Vůz MVTV 3-017 odstavený ve stanici Horní Cerekev.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 29.12.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Vysloužilá 703.609-8 vyčkává spolu s dalšími stroji na železničním hřbitově v areálu depa Česká Třebová na poslední cestu.