Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.03.2008
Místo: Spišský Štiavnik

Vracející se postrková lokomotiva 183.007-4 byla zvěčněna u popradského portálu 157 metrů dlouhého Štiavnického tunelu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.03.2008
Místo: Mlynky

750.273-5 v čele legendárního rychlíku "Horehronec" vjíždí během silné sněhové vánice do stanice Mlynky.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.03.2008
Místo: Spišská Nová Ves

Po příjezdu s Mn vlakem do Spišské Nové Vsi se přesouvá přípřež 721.135-2 a šestikolo 183.020-7 do svého depa.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2008
Místo: Poprad-Tatry

163.051-6 připravuje v Popradě soupravu osobního vlaku.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2008
Místo: Štrbské Pleso

Jednotka 425.951-1 je na Štrbském Plese připravena pro Os 8113 do Popradu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2008
Místo: Starý Smokovec

Os 8114, vedený jednotkou TEŽ 425.952-9, projíždí úsekem mezi Starým a Novým Smokovcem.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2008
Místo: Štrbské Pleso

Poslední metry zbývají "električke" 425.955-2 do cíle ve stanici Štrbské Pleso, kde se svým Os 8110 ukončí jízdu a bude se připravovat na obratový Os 8115.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 28.03.2008
Místo: Štrbské Pleso

Snad každý návštěvník Vysokých Tater se minimálně jednou setkal s ozubnicovou železnicí spojující Tatranskou Štrbu se Štrbským Plesem. V roce 1970 vyrobila švýcarská firma SLM Winterthur tři jednotky s označením EMU29.0 / R29.0 (405.9 / 905.9). Na snímku z konce března roku 2008 kdy zima ještě neřekla poslední slovo se představuje jednotka 405.951-5 / 905.951-0 jako Os 8025.