Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 29.11.2000
Místo: Brno-Horní Heršpice

Zaměstnanci brněnského kovošrotu pracují na likvidaci stroje 182.018-2, další na řadě bude 182.033-1. Pro zajímavost nutno uvést, že obě lokomotivy byly z výroby dodané do depa Spišská Nová Ves.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.12.2000
Místo: Brno-Horní Heršpice

"Šestikolák" 182.059-6 byl zachycen na konci svého provozního života, čekající na sešrotování v areálu kovošrotu SD Brno.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 04.12.2000
Místo: Česká Třebová

Během krátkého zastavení byl v České Třebové zvěčněn "šestikolák" 182.121-4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2000
Místo: Depo Brno dolní n.

V depu Brno-dolní vedle sebe pózovaly kolegyně 721.198-0 a 721.193-1.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.08.2001
Místo: Depo Česká Třebová

Kolona zrušených "šestikoláků" v čele s olomouckým strojem 182.051-3 čeká v českotřebovském depu na fyzickou likvidaci. 

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.08.2001
Místo: Česká Třebová

Do čela vlaku Pn 63114 se v České Třebové postavila ostravská 182.164-4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 14.10.2001
Místo: Hladké Životice

Železniční stanicí Hladké Životice projíždí nákladní vlak Pn 63102 tažený 182.080-2, jenž je již z daleka snadno rozpoznatelná díky atypicky umístěné čelní tabulce s řadovým označením.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.06.2002
Místo: Moravské Budějovice

Okolo vjezdového návěstidla stanice Moravské Budějovice projíždí Os 14812 vedený vozem 831.158-1.