Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 00.00.1991
Místo: Brno hl.n.

Začátkem 90. let byla velmi vkusně nátěrově upravena brněnská 753.143-7, která je na snímku zobrazena v Brně hl.n. pod stavědlem 4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.12.1998
Místo: Brno hl.n.

Noční idyla na brněnském hlavním nádraží, hlavním aktérem snímku je "pilštyk" 735.245-3, který nahrazuje na osobním vlaku některý z heršpických motorových vozů.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 23.06 2012
Místo: Žabčice

Proti správnému směru míjí obec Žabčice nákladní vlak vedený strojem 230 029-1

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 21.11.2000
Místo: SD Kovošrot Brno

"Šestikoláky" 182.112-3 a 182.079-4 strávily celý svůj provozní život pod měděnou pavučinou se stejnosměrným napětím 3 kV, aby paradoxně na závěr života byly rozpáleny ve městě, kde vládne jen "střídavina". Na snímku jsou zachyceny v areálu kovošrotu SD Brno před přistavením k hořákům autogenů.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 01.12.2000
Místo: SD Brno

"Šestikolák" 182.059-6 byl zachycen na konci svého provozního života, čekající na sešrotování v areálu kovošrotu SD Brno.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 04.01.2004
Místo: depo Brno Maloměřice

Snímek zachytává stav lokomotivy 230.038-2 necelý měsíc po nehodě, ke které došlo nedaleko stanice Světlá nad Sázavou.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2004
Místo: depo Brno Maloměřice

Nekompletní torzo laminátky 230.014-3 odstavené v depu Brno Maloměřice, v pozadí mladší 230.062-2.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 11.12.2004
Místo: depo Brno Maloměřice

Stroj 230.062-2 postihla nemilá událost v prosinci roku 1994. když u stanice Sklené nad Oslavou najel do kusu spadlé skály. Snímek pořízený, s odchylkou pár dnů, přesně 10 let let po nehodě dokladuje stav této lokomotivy, která stála odstavená v maloměřickém depu.

Top