Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.11.1990
Místo: Depo Brno Maloměřice

Na jalových podvozcích postává vedle jižní haly maloměřického depa požárem poškozená laminátka 230.015-0. Vzhledem k tomu, že stroj pocházel z první výrobní série, nebyl už osud moc milostivý a lokomotiva byla k 30. říjnu roku 1991 zrušena.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 00.00.1991
Místo: Brno hl.n.

Začátkem 90. let byla velmi vkusně nátěrově upravena brněnská 753.143-7, která je na snímku zobrazena v Brně hl.n. pod stavědlem 4.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 19.06.1991
Místo: ŽOS Vrútky

V jedné z hal ŽOS Vrútky autor zachytil EH opravu lokomotivy 140.001-9.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

Manipulační nákladní vlak vedený lokomotivou 140.012-6 je zvěčněn při dobírání zátěže ve stanici Margecany.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

V horkém letním odpoledni zastavil v žst. Margecany osobní vlak do Spišské Nové Vsi, v jeho čele se představuje bobina 140.035-7.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Depo Spišská Nová Ves

140.097-7 odpočívá v domovském depu před dalším nasazením na trať.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Margecany

Spišská 140.005-0 v čele rekračního rychlíku směrem do Košic vyčkává v Margecanech na souhlas k odjezdu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 08.08.1991
Místo: Ružín

Most přes vodní nádrž Ružín překonává R 653 "Horehronec" v čele s velmi dobře udržovanou 140.049-8.

Top