Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 25.03.2010
Místo: Depo Trutnov

V Trutnově boli zvečnené "karkulky" 726.562-2 a 726.532-5, ktoré boli zachránené z malešickej teplárne. Tu budú v nasledujúcich týždňoch sprevádzkované pre nových majiteľov.

Autor: David Prause
Datum: 31.03.2010
Místo: Meziměstí

Zachovalé "prasátko" T211.0569, původem z továrny Veba Broumov, bylo odstaveno na nádraží v Meziměstí. 

Autor: David Prause
Datum: 28.04.2010
Místo: Frýdlant v Čechách

V stanici Frýdlant v Čechách sa v čele svojich nákladných vlakov stretli dve dvojice zánovných "katrov" 753.767-3+753.766-5 a 753.760-8+753.761-6.

Autor: David Prause
Datum: 07.05.2010
Místo: Tábor

Na točni depa Tábor bola zachytená dvojica strojov 742.276-9 a 799.034-4.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.2010
Místo: Praha-Libeň

"Panťák" 451.008-7+451.052-5 prechádza úsekom od Libně na hlavní nádraží po tzv. Novém spojení.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.2010
Místo: Praha hl.n.

"Žabotlam" 452.007-8+452.008-6 prechádza ako osobný vlak úsekom Praha-Odb.Balabenka - Praha hl.n..

Autor: David Prause
Datum: 26.06.2010
Místo: Depo Lužná u Rakovníka

V múzeálnom depe v Lužnej sa pozornosti návštevníkov tešila aj "karkulka" T444.030.

Autor: David Prause
Datum: 05.07.2010
Místo: Depo Brno dolní n.

V Brne-dolním bola zvečnená "karkulka" 725.551-6 v zaujímavej, no už vybledlej farebnej schéme. Za ňou postával "kredenc" 830.084-0.