Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 12.02.2006
Místo: Letohrad

Rušeň 751.137-1 vyčkáva v depe Letohrad na nazbrojenie svojej "dvojičky" 751.176-9.

Autor: David Prause
Datum: 12.02.2006
Místo: Letohrad

V stanici Letohrad bol zachytený rušňovlak v podaní strojov 751.104-1+751.080-3.

Autor: David Prause
Datum: 13.02.2006
Místo: Praha hl.n.

"Žabotlam" 451.027-7+451.099-6 bol zvečnený na pražském hlavním nádraží. Čakala ho jazda do Benešova u Prahy s poludňajším Os 9127. 

Autor: David Prause
Datum: 17.02.2006
Místo: Praha hl.n.

Brněnské "eso" 363.158-7 vyčkává na další výkon ve stanici Praha hl.n. Kolejiště v této stanici čeká rekonstrukce.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.2006
Místo: Liberec

Dobrá dokumentačná snímka stroja 753.229-4 vznikla vo februári 2006 v Liberci.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.2006
Místo: Depo Liberec

Ušmudlaná "zamráča" 751.209-8 bola spolu s "kocúrom" 742.454-2 zachytená v Liberci.

Autor: David Prause
Datum: 16.05.2006
Místo: Praha-Malešice

Pro řadu 122 typická kombinace zeleno-zelného nátěru byla od poloviny devadesátých let aplikována na většinu existujících strojů, prototypový kus 122.001-1 nevyjímaje.

Autor: David Prause
Datum: 25.06.2006
Místo: Všetaty

Jako náhrada za motorový vůz řady 854 byl vystaven vršovický stroj 742.257-9. S osobním vlakem z Mladé Boleslavi hl.n. do Prahy hl.n. byl pak zastižen ve stanici Všetaty.