Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.08.1990
Místo: Olomouc hl.n.

Nejen znalost předpisů a techniky je u strojvedoucích vyžadováná. Ve volné chvíli se lokomotivní četa musí starat o čistotu oken. Čelní okna jednotky 460.006-0 myje strojvedoucí v Olomouci.

Autor: David Prause
Datum: 29.09.1990
Místo: Praha-Holešovice

Snímek z Prahy-Holešovic dokumentuje odjezd mezinárodního vlaku, v jehož čele stanula "gorila" 350.008-9.

Autor: David Prause
Datum: 29.09.1990
Místo: Praha-Bubny

Odstavené "Špagetě" 731.001-4 v Praze-Bubnech dělá společnost lokomotiva T419.1507.

Autor: David Prause
Datum: 29.09.1990
Místo: Praha Bubny

Veľkej výstavy v Bubnech na prelome septembra a októbra v roku 1990 sa zúčastnila aj "plešatá karkulka" 725.104-4.

Autor: David Prause
Datum: 29.09.1990
Místo: Praha Bubny

Tradičný pražský "veľký hektor" 721.066-9 bol zvečnený v úlohe exponátu na dnes už legendárnej výstave v pražských Bubnech pri príležitosti 90 rokov výroby lokomotív v podniku ČKD.

Autor: David Prause
Datum: 03.11.1990
Místo: Cheb

Z Českých Budějovic byla na výstavu vozidel v Chebu zapůjčena jedna z tamních "dvoustovkových" karkulek. Tento stroj vznikl z původní T444.1035 odebráním parního generátoru. Již o devět měsíců později byla tato krasavice zrušena ( pozn. - vzadu stojí 210.057, výstava se konala při příležitosti oslavy 125 let od příjezdu prvního vlaku do Chebu a to nikoli z vnitrozemí, ale postupně po všech třech tratích z Německa přes Slapany, Aš a Vojtanov ).

Autor: David Prause
Datum: 03.11.1990
Místo: Cheb

M152.0125 byl jedním z prvních zrušených vozů řady M152.0/810, ( zrušen k datu 22.10.1982 jako třetí v pořadí), jenž měl dne 30.12.1981 spolu s vozem M152.0031 nehodu na přejezdu v Boru u Tachova, jeho zcela odstrojená skříň byla ještě dlouho odložená za domovským depem v Chebu ...

Autor: David Prause
Datum: 03.11.1990
Místo: Depo Cheb

Torzo rušňa 720.043-9 bolo zachytené počas fyzickej likvidácie v chebském depe na začiatku novembra 1990. Rušeň bol oficiálne zrušený len 15.10.1990.

Top