Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Sokolov

Bývalý plzeňský "puklík" 700.076-3 byl na sklonku své provozní kariéry předán do Sokolova, kde na posunu v depu nahradil místní dlouholetou stálici, stroj 700.043-3.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Cheb

V depe Cheb postávali rušne 701.065-5 a 710.032-4.

Autor: David Prause
Datum: 05.08.1998
Místo: Depo Plzeň

Rušeň 753.029-8 (ex.T478.3269) bol zachytený v obvode plzeňského depa spolu s "kocúrom" 742.231-4.

Autor: David Prause
Datum: 05.08.1998
Místo: Depo Plzeň

Kdysi velice pěkný stroj 720.123-9 již jen reziví s dalšími vraky 700.043-3 a 720.005-8 mezi náletovými dřevinami za plzeňským depem. 

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1998
Místo: Depo Karlovy Vary

Za pěkného letního dne byl v karlovarském depu vyfotografován místní motorák 810.441-6.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1998
Místo: Karlovy Vary

V horkém srpnovém dni byl v Karlových Varech zastižen stroj 753.241-9.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1998
Místo: Karlovy Vary

Ruch ve stanici Karlovy Vary, kde se sjelo několik "brejlovců", kteří ovládali rychlíkovou a nákladní dopravu na "magistrále", sledoval také "motorák" 853.007-3 čekající na další jízdu.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1998
Místo: Karlovy Vary

 Dvojice strojů 753.375-5 a 753.193-2 čeká v Karlových Varech na povolení k odjezdu směr Chomutov.