Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

Zástupce poslední vyrobené jednotky řady 460. V stanici Chomutov vidíme hlavový vůz 460.086-2, který zde ve spojení s druhým hlavovým vozem čísla 085 čekal na svůj odjezd.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Cheb

Atypicky natřený chebský "hektor" 720.121-3 byl tou dobou již neprovozní, není bez zajímavosti, že stejným nátěrem byla opatřena také místní rosnička 710.065.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Sokolov

Z prevádzky definitívne vyradený 771.113-8 bol autorom zachytený v depe Sokolov, kde poslúžil ostatným tunajším "čmeliakom" ako zdroj náhradných dielov.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Sokolov

Ešte zánovný stroj 714.208-6 bol zvečenený v žst. Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Cheb

Pekný záber stroja 771.104-7 vznikol pri jeho odpočinku v depe Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Sokolov

V sokolovském depu se dvojice "brejlovců" 753.324-3+753.280-7 sešla s několika místními "sergeji". Snímek tak zachytil pomyslné střídaní stráží na Podkrušnohorské magistrále. Právě "brejlovci"  ř. 753 zde nahradili na většiné výkonů v nákladní dopravě starší a nehospodárné "sergeje" ř. 781.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Sokolov seř.n.

Pěkné "dvojče" lokomotiv 753.376-3+753.362-3 bylo zachyceno v čele nákladního vlaku na seřaďovacím nádraží v Sokolově.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Sokolov

Zatím ještě provozní lokomotivy 781.482-5781.516-0 a 781.436-1 čekaly na další nasazení v sokolovském depu.