Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 20.06.1998
Místo: Depo Jihlava

"Berta" 751.105-8 v unifikovanom nátere "vz.88" odpočívala v zátiší v depe Jihlava.

Autor: David Prause
Datum: 20.06.1998
Místo: Okříšky

Farebne zladený príprah jihlavských "barun" 751.050-6 + 751.053-0 v čele manipulačného vlaku bol autorom zachytený v Okříškách.

Autor: David Prause
Datum: 15.07.1998
Místo: Hodonín

"Žehlička" 210.020-4 je dobre známa svojím dlhoročným pôsobením na poste staničnej zálohy v Hodoníně. Práve tu ju autor zachytil dňa 15.7.1998.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Depo Karlovy Vary

Lokomotiva 742.195-1 se po požáru do provozu opět vrátila. Ještě 14 let sloužila v osobní dopravě, než byla odprodána.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2). 

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří

Turnusové nasazování sergejů z depa v Sokolově již bylo od začátku GVD 1998/99 ukončeno. Přesto ještě výjimečně některý ze zbývajících provozních kusů vyrazil na trať, jako dnešní muzejní stroj 781.529-3. Autor fotografoval mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Klášterec nad Ohří

Lokomotivy 753.192-4 + 753.179-1 vezou jeden z mnoha těžkých uhelných vlaků a přejíždí přes známý most v Klášterci nad Ohří. Na postrku pomáhaly lokomotivy 753.076 + 753.086.