Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Nymburk hl.n.

První dvojková uhelka dosud v celozeleném unifikovaném nátěru čeká v uzlu Nymburk na uvolnění trati k další jízdě.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Depo Nymburk

725.239-8, už vyradená z prevádzky, sa v depe Nymburk stala zdrojom náhradných dielov.

Autor: David Prause
Datum: 22.03.1998
Místo: Pardubice hl.n.

Pekný záber stroja 725.247-1 vznikol na klasickom výkone pre tento radu ešte v deväťdesiatych rokoch minulého storočia - na staničnom posune v Pardubicích.

Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Depo Hradec Králové

"Okaňa" 753.189-0 postáva na súprave nehodového vlaku v depe Hradec Králové.

Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Jaroměř

Veľmi pekný záber rušňa 753.355-7 vznikol pri posune v Jaroměři.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1998
Místo: Pardubice hl.n.

Jednotka s čelními vozy 451.039-2 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1998
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Hned trojice "polomáčených banánů" byla zachycena v depu Praha Masarykovo n. dne 30.04.1998. Za na snímce dominujícím strojem 150.002-4 postávají lokomotivy 151.008-0 a 151.020-5.

Autor: David Prause
Datum: 20.05.1998
Místo: Pečky

Parádny záber "červenej karkulky" 726 062-3 vznikol neďaleko žst. Pečky. Rušeň asistoval pri modernizácií trolejového vedenia v rámci stavby I. železničného koridoru.