Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.08.2013
Místo: Hulín

Lokomotiva 363.070-4 sloužila v DKV Plzeň. Po předání do DKV Brno prošla rekonstrukcí na řadu 362 s protokolem WTB. Nyní je provozována výhradně ve spojení s řídícími vozy "sysel". Na snímku ji vidíme už jako 362.070-5 ve stanici Hulín.

Autor: David Prause
Datum: 16.08.2013
Místo: Hulín

Vedle prototypových "es" nejnižší číslo, které patří do osobní dopravy skupiny České dráhy patří lokomotivě 362.017-6. Před rekonstrukcí na řadu 362 s doplněním protokolu WTB (jako 363.017-5). Na snímku ji vidíme na konci rychlíku, s kterým přijížděla do stanice Hulín. 

Autor: David Prause
Datum: 16.08.2013
Místo: Hulín

Další z řady lokomotiv "WTB 362" v brněnském depu je 362.162-0. Snímek ji zvěčnil ve stanici Hulín, když "tlačila" soupravu s řídícím vozem na jednom z mnoha spojů do Starého Města u Uherského Hradiště.

Autor: David Prause
Datum: 16.08.2013
Místo: Hulín

Pred staničnou budovou v Hulíně bola zachytená Regionova 814.003-0 s osobným vlakom 14230 z Vizovic do Kojetína.

Autor: David Prause
Datum: 17.08.2013
Místo: Olomouc hl.n.

Ucelený nákladní vlak ložený auty rozjížděla ze stanice Olomouc hl.n. lokomotiva 122.021-9.

Autor: David Prause
Datum: 17.08.2013
Místo: Šumperk

754.031-3 odpočívá v šumperském depu a její dny na Moravě se jí krátí, čeká jí následně přesun do DKV Praha.

Autor: David Prause
Datum: 17.08.2013
Místo: Hanušovice

Šumperská 810.026-5 odpočívá ve stanici Hanušovice, kde tou dobou probíhaly rekonstrukční práce.

Autor: David Prause
Datum: 17.08.2013
Místo: Šumperk

Citeľne vyblednutá "bangla" 740.709-1 postávala 17.8.2013 v obvode depa Šumperk.

Top