Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 05.10.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Už značne omšelá "karkulka" 725.216-6 postávala pri točni v depe Pardubice.

Autor: David Prause
Datum: 28.10.1997
Místo: Česká Třebová

"Prototypový šestikolák" 180.002-8 vyčkává v České Třebové na další práci.

Autor: David Prause
Datum: 15.11.1997
Místo: Depo Cheb

Stroj 720.070-2 byl po zrušení v Plzni převezen do Chebu na výzisk náhradních dílů pro tamní dosud provozní stroje.

Autor: David Prause
Datum: 15.11.1997
Místo: Cheb

Netradične sfarbený stroj 771.083-3 čakal na ďalšiu prácu na "hrbe" stanice Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 30.11.1997
Místo: Pardubice hl.n.

"Žabák" 451.047-5+451.048-3 čakal na svoj ďalší osobný vlak v stanici Pardubice hl.n..

 

Autor: David Prause
Datum: 06.12.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Vzhled strojů řady 451 a 452 z první poloviny devadesátých let prezentovala například jednotka čísel 019 + 020. Autor ji zastihl ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 15.12.1997
Místo: Praha hl.n.

Drobné sněžení uvítalo lokomotivu 150.018-0, která právě dojela do cíle své jízdy - na pražské hlavní nádraží. "Osmnáctka" patřila do skupiny několika strojů řady 150, která dostala při obnově laku tmavý odstín zelené, typický pro původní výrobní nátěr.

Autor: David Prause
Datum: 21.01.1998
Místo: Mariánské Lázně město

Dnešní muzejní lokomotiva 720.145-2 se blíží v čele Mn vlaku z Bečova nad Teplou k zastávce Mariánské Lázně město.