Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 24.04.1997
Místo: Depo Praha-Libeň

Stav požiarom zničeného vozňa 451.055-8 bol zdokumentovaný v depe Praha-Libeň, kde čakal na zošrotovanie.

Autor: David Prause
Datum: 01.05.1997
Místo: Depo Olomouc

V depe Olomouc postávali rušne 731.028-7 a 140.061-3.

Autor: David Prause
Datum: 01.05.1997
Místo: Olomouc hl.n.

Elektrická jednotka 460.064-9+063-1 bola zachytená na olomouckém přednádraží.

Autor: David Prause
Datum: 01.05.1997
Místo: Depo Olomouc

Rušeň 731.044-4 bol zachytený pred rotundou v domovskom Olomouci. Na rušni na prvý pohľad zaujme pravdepodobne pokusne dosadené (polo-?)automatické spriahlo i chýbajúci prechodový mostík.

Autor: David Prause
Datum: 01.05.1997
Místo: Depo Olomouc

"Legoušek" 704.005-8 oddychoval pred rotundou depa Olomouc.

Autor: David Prause
Datum: 15.05.1997
Místo: Depo Praha Masarykovo n.

Již neopakovatelný náhled do depa na Masarykově nádraží v roce 1997 přibližuje typické místní stroje. Snímce dominuje odstavená 150.021-4.

Autor: David Prause
Datum: 15.05.1997
Místo: Praha hl.n.

Stroj 150.016-4 byl jedním z nejdéle nalakovaných zástupů své řady do polomáčeného unifiku z roku 1982. Na snímku z hlavního nádraží v Praze je vlevo patrné atypické kolejové rozvětvení v místě krajní (nejspodnější) ocelové konstrukce původního přemostění Seifertovy ulice. Levá kolej vedoucí přes zvláštní samostatnou dvojitou nosnou konstrukci byla jediná, která směřovala v dřívějším upořádání severního zhlaví na tzv. Hrabovskou spojku. Všechny ostatní koleje vpravo od ní směřovaly na starou vítkovskou trať. Někdejší nevyhovující přemostění Seifertovy ulice několika samostatnými ocelovými konstrukcemi definitivně zaniklo v roce 2004, při přestavbě celého zhlaví v rámci přípravy na zapojení do tratí Nového spojení.

Autor: David Prause
Datum: 29.05.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Takto pekne pózovala "Karkulka" 725.276-0 fotografovi v Pardubicích.