Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 21.01.2010
Místo: Letohrad

Udržovaná "žehlička" 111.032-9 byla vyfocena s osobním vlakem v Letohradě.

Autor: David Prause
Datum: 22.01.2010
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Stroje 742.061-5 a 742.406 jsou zachyceny počátkem roku 2010 ve stanici Mladá Boleslav hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 27.01.2010
Místo: Ústí nad Labem západ

Kolona žehliček byla odstavena v Ústí nad Labem západě a čekaly na další nasazení do provozu, číselně za sebou byly - 111.015-4+110.005+110.037+110.009+111.034.

Autor: David Prause
Datum: 27.01.2010
Místo: Ústí nad Labem západ

"Bangle" 742.396-5 provádí posun v opravně nákladních vozů ČD Cargo v Ústí nad Labem. 

Autor: David Prause
Datum: 29.01.2010
Místo: Příkosice

Zimný záber z Příkosic zachytil motorovú jednotku 814.088-1 pri obrate medzi osobnými vlakmi.

Autor: David Prause
Datum: 04.02.2010
Místo: Bezdružice

Pohled na turnusový stroj bezdružické lokálky. "Kryštof Harant" 810.306-1 čeká na další odjezd směrem do Pňovan.

Autor: David Prause
Datum: 04.02.2010
Místo: Tachov

Jeden z tradičných motívov prevádzky na českých lokálnych tratiach je bezpochyby motorový vozeň radu 810 odpočívajúci pred malou remízou. Takáto snímka mohla vzniknúť aj v Tachově, kde v hmlisté februárové dopoludnie čakal na ďalší výkon "motor" 810.133-9.

Autor: David Prause
Datum: 04.02.2010
Místo: Bezdružice

Prosvítající typická khaki barva dává tušit, že "puklík" T211.0814, umístěný na pomníku v koncové stanici Bezdružice, býval kdysi vojenským strojem - z výroby dodaným k útvaru železničního vojska Pardubice. Zajímavostí je, že tento dnes již neexistující exponát v letech 1993 - 2012 nahradil na tomto místě původně stojící motorový vůz M131.1386, který se sem pak opět vrátil.

Top