Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 14.07.1996
Místo: Karlovy Vary

Stroj 810.053-9 byl zaznamenán ve stanici Karlovy Vary po příjezdu z Nové Role.

Autor: David Prause
Datum: 21.07.1996
Místo: Depo Sokolov

Domácí lokomotiva 781.529-3 zastižená v sokolovském depu vedle "prasátka" T211.0893.

Autor: David Prause
Datum: 21.07.1996
Místo: Depo Sokolov

Poslední vršovický "Sergej" 781.600-2 stojí krátce po svém předislokování do Sokolova, odstavený za depem spolu s "jezevcem" 210.030-3.

Autor: David Prause
Datum: 21.07.1996
Místo: Sokolov

Pekný zeleno-krémový "čmel" 771.111-2 bol zvečnený pri rozbehu v obvode stanice Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 07.08.1996
Místo: Tábor

Do táborského depa zavítal "čuník" T211.0727 (po správnosti už 701.777-5) z vlečky Jihočeské keramiky Bechyně, ktorý sa tu stretol stretol s domácim "tranzistorom" 742.437-7. Toto "priasiatko" bolo neskôr odpredané brněnskému Lokomontu a dlhé roky patrilo ku koloritu depa Brno dolní nádraží. V júni 2021 bolo zošrotované v kovošrote Gebeshuber v Sokolnicích u Brna.

Autor: David Prause
Datum: 12.08.1996
Místo: České Budějovice

Také v Českých Budějovicích byly lokomotivy řady 242 lakované v různých barevných úpravách oproti standardu. Jedna z takových - 242.246-7, čeká na snímku na povolení k posunu do domovského depa.

Autor: David Prause
Datum: 13.08.1996
Místo: Písek

"Zamračená" 751.210-6 bola zachytená pri posune s "véesákmi" v Písku.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1996
Místo: Depo Jihlava

Původně vojenské "prasátko" T211.0613 z útvaru železničního vojska v Pardubicích čeká na přistavení do opravy v depu Jihlava, které se na tuto řadu specializovalo ještě před vznikem pozdější firmy JLS a jejích nástupců.