Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 17.02.2006
Místo: Praha hl.n.

Brněnské "eso" 363.158-7 vyčkává na další výkon ve stanici Praha hl.n. Kolejiště v této stanici čeká rekonstrukce.

Autor: David Prause
Datum: 16.05.2006
Místo: Praha-Malešice

Pro řadu 122 typická kombinace zeleno-zelného nátěru byla od poloviny devadesátých let aplikována na většinu existujících strojů, prototypový kus 122.001-1 nevyjímaje.

Autor: David Prause
Datum: 25.06.2006
Místo: Všetaty

Jako náhrada za motorový vůz řady 854 byl vystaven vršovický stroj 742.257-9. S osobním vlakem z Mladé Boleslavi hl.n. do Prahy hl.n. byl pak zastižen ve stanici Všetaty.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.2006
Místo: Šumperk

Už vysloužilý a na další osud čekající stroj 831.199-5 byl zvěčněn v Šumperku.

Autor: David Prause
Datum: 23.08.2006
Místo: Depo Olomouc

Odstavený stroj 742.423-7 byl zachycen na snímek v depu Olomouc.

Autor: David Prause
Datum: 24.08.2006
Místo: Depo Ostrava

V ostravském depu bylo rozpojeno nákladní dvojče 751.148-8 a 751.143-9, které následně přistavila "adéla" 799.008 na provozní ošetření.

Autor: David Prause
Datum: 11.02.2007
Místo: DPOV Nymburk

V prostorách nově vzniklého pracoviště DPOV ( od 1. ledna 2007 ) vidíme stroje 742.209-0 a v pozadí 742.109-2.

Autor: David Prause
Datum: 03.07.2007
Místo: Praha-Bubny

Súkromná 726.516-8 bola so súpravou pracovného vlaku zachytená v pražských Bubnech.

Top