Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Brno-Maloměřice

Lokomotivy 363.002-7 + 363.158-7 před dalšími výkony v Brně - Maloměřicích.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Depo Brno dolní

725.080-6, známa pôsobením na vlečke píly v Ptení, čakala na lepšie časy v depe Brno dolní.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Brno dolní

Vrak 830.091-5 stál v depu Brno dolní a čekal na fyzickou likvidaci.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.2005
Místo: Cheb

Na přetahy při napěťových výlukách na trati č. 140 byl využit muzejní stroj 781.578-0. Na snímku ho vidíme odpočívat v depu Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 20.08.2005
Místo: Mladá Boleslav hl.n.

Ďalší pekný historizujúci záber múzejného rušňa T444.162 urobil David Prause v Mladé Boleslavi.

Autor: David Prause
Datum: 04.09.2005
Místo: Kutná Hora

Setkání prvního prototypu a laminátky 230.066-3 ve "stykové" stanici Kutná Hora zachytil autor v září roku 2005. 

Autor: David Prause
Datum: 23.09.2005
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu čeká na další nasazení do provozu stroj 749.042-8. Za ním je odstaven i "šestikolák" 182.011-7.

Autor: David Prause
Datum: 17.02.2006
Místo: Praha hl.n.

Brněnské "eso" 363.158-7 vyčkává na další výkon ve stanici Praha hl.n. Kolejiště v této stanici čeká rekonstrukce.

Top