Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 26.04.2004
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Už poriadne zhrdzavená "karkulka" 726.069-8 smutne postávala v depe vo "ValMeze" v apríli 2004. Okrem "plešatej" 725.511-0 s podobným osudom jej spoločnosť robila "nulka" 750.293-3.

Autor: David Prause
Datum: 26.04.2004
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Pôvodne vlečková 725.511-0 bola zachytená v depe "ValMez" čakajúc na svoj ďalší osud.

Autor: David Prause
Datum: 23.08.2004
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích je nachystán na odjezd rychlík 647 "Šumava" a v jeho čele je místní "zamračená" 749.100-4, kterou čeká zdolání náročných 94 kilometrů do cílové stanice vlaku - Volar.

Autor: David Prause
Datum: 23.08.2004
Místo: České Budějovice

Rychlík relace Praha - České Budějovice s pokračováním do Volar v nezávislé trakci. Na snímku se představuje stroj 363.021-7.

Autor: David Prause
Datum: 01.10.2004
Místo: Krnov

Lokomotiva 749.042-8 je autorem zaznamenána při posunu ve stanici Krnov.

Autor: David Prause
Datum: 06.02.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Vyřazený stroj 751.098-5 čeká ve společnosti "šestikoláka 182.143 na další osud v třebovském depu.

Autor: David Prause
Datum: 03.04.2005
Místo: Depo Most

Historická T444.0101 bola zvečnená v depe Most.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.2005
Místo: Brno-Maloměřice

Prototypové "eso" stojí na pracovišti v Maloměřicích společně s lokomotivou 363.171.

Top