Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

U dílny karlovarského depa se sešly místní provozní stroje 735.258-6, 735.144-8 a modrý 735.103-4.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Neprovozní lokomotivy 735.126-5, 735.205-7 a 735.122-4 postávaly v červenci 1995 v depu Karlovy Vary a čekaly na další osudy.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Zánovná 714.202-9 bola zvečnená v júli 1995 v depe Karlovy Vary.

Autor: David Prause
Datum: 08.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Depo Sokolov

"Čmeliak" 770.007-3 bol zachytený v depe Sokolov. Za ním postával "sergej" 781.349-6.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Depo Sokolov

"Čmeliak" 771.027-0 bol zachytený vo vtedy ešte plne fungujúcom depe Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Cheb

Ještě před "masovým" rozšířením tzv. ODS laku na vozech řad 810 a 010, působily tyto nátěry neotřele a vkusně. Vzhledově sladěná souprava osobního vlaku s hnacím vozem 810.442-4 stojí v žst. Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1995
Místo: Nové Mesto nad Váhom

Výpravčí v žst. Nové Mesto nad Váhom dává poslední pokyn vlakové četě před vypravením rychlíku do Bratislavy. V čele vlaku je stroj 350.006-3 v typické polomáčené barevné kombinaci.