Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 10.08.1998
Místo: Depo Žilina

Fotka ako z rodinného albumu RD Žilina znázorňuje tunajšie stroje 735.253-7, 751.114-0, 726.098-7 a 702.039-9, všetky v unifikovanom nátere z roku 1988, vyhrievajúc sa na letnom slniečku na točni.

Autor: David Prause
Datum: 11.08.1998
Místo: Depo Vrútky

Vrútocká "karkulka" 725.076-4 bola zachytená v okrajovej časti domovského depa už v pokročilom štádiu rozkladu, avšak stále s číselnými tabuľkami. Tento rušeň sem bol dodaný z výroby z neďalekých Turčianskych strojární Martin v roku 1964.  

Autor: David Prause
Datum: 16.08.1998
Místo: Gánovce

Jeden z posledních strojů závěrečné výrobní série, později rekonstruovaný na 362.013 ZSSK. Na snímku sledujeme  lokomotivu 363.178-5, jak projíždí v úseku mezi stanicemi Spišský Štiavnik a Gánovce v čele vlaku osobní dopravy. 

Autor: David Prause
Datum: 28.08.1998
Místo: Karlovy Vary dolní nádraží

Motoráky řady 810 postupně vytlačily z provozu na všech místních tratích v okolí Karlových Varů starší stroje řady 820. Jedním z nich byl i udržovaný "kufr" 810.114-9.

Autor: David Prause
Datum: 10.06.2000
Místo: Ledečko

Na štýlovom zábere z romantickej staničky Ledečko sa predstavuje fešácka kolínska "karkulka" T444.162. V pozadí pri remíze odpočíva "päťkolák" 524.1110.

Autor: David Prause
Datum: 05.02.2003
Místo: Kralupy nad Vltavou

Stroj 751.371-6 se připravuje na další výkon ve stanici Kralupy nad Vltavou. V pozadí stojí "žehlička" 110.048.

Autor: David Prause
Datum: 07.02.2003
Místo: Praha-Smíchov

Vzhledově sladěné sesterské dvojče 751.167-8 + 751.166-0 je zachyceno při objíždění soupravy ve stanici Praha Smíchov.

Autor: David Prause
Datum: 07.02.2003
Místo: Praha-Smíchov

Dvojče "zamračených" 751.166-0 a 751.167-8 dorazilo se svým vlakem z Hostivic na společné nádraží na Smíchově. Po objetí se oba stroje vydaly na zpáteční cestu do Kladna.

Top