Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 28.08.1998
Místo: Karlovy Vary dolní nádraží

Motoráky řady 810 postupně vytlačily z provozu na všech místních tratích v okolí Karlových Varů starší stroje řady 820. Jedním z nich byl i udržovaný "kufr" 810.114-9.

Autor: David Prause
Datum: 10.06.2000
Místo: Ledečko

Na štýlovom zábere z romantickej staničky Ledečko sa predstavuje fešácka kolínska "karkulka" T444.162. V pozadí pri remíze odpočíva "päťkolák" 524.1110.

Autor: David Prause
Datum: 05.02.2003
Místo: Kralupy nad Vltavou

Stroj 751.371-6 se připravuje na další výkon ve stanici Kralupy nad Vltavou. V pozadí stojí "žehlička" 110.048.

Autor: David Prause
Datum: 07.02.2003
Místo: Praha-Smíchov

Vzhledově sladěné sesterské dvojče 751.167-8 + 751.166-0 je zachyceno při objíždění soupravy ve stanici Praha Smíchov.

Autor: David Prause
Datum: 07.02.2003
Místo: Praha-Smíchov

Dvojče "zamračených" 751.166-0 a 751.167-8 dorazilo se svým vlakem z Hostivic na společné nádraží na Smíchově. Po objetí se oba stroje vydaly na zpáteční cestu do Kladna.

Autor: David Prause
Datum: 21.02.2003
Místo: Turnov

Někdejší brněnský stroj 750.175-2 stojí odstavený ve společnosti dalších brejlovců čísel 139, 305 a 354 v depu v Turnově, kde byla ke konci jejich provozu soustředěna celá řada těchto lokomotiv. Tento stroj po rekonstrukci dodnes existuje s označením 753.784-8.

Autor: David Prause
Datum: 10.04.2004
Místo: Depo Cheb

Někdejší lounský stroj 735.224-8 byl po ukončení provozu této řady v Žatci i v Lounech převezen s spolu s dalšími kusy do Zdic, kde však již do provozu nezasáhl a po tamním několikaletém odstavení se vlivem různých reorganizací, slučování a rušení provozních pracovišť západočeských dep dostal až do Chebu. Odtud následoval pouze přesun na deponii do České Třebové a šrotace.

Autor: David Prause
Datum: 17.04.2004
Místo: Veselí nad Lužnicí

Ve Veselí nad Lužnicí zastavila s "wapkami" budějovická "laminátka" 230.089-5.

Top