Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 11.09.1997
Místo: Depo Louny

Na svůj další výkon v nákladní dopravě bylo v Lounech připraveno "dvojče brejlovců" 753.405-0 + 753.101-5.

Autor: David Prause
Datum: 11.09.1997
Místo: Depo Louny

V depu v Lounech stál ve společnosti strojů 753.080-1 a 753.405-0 také stroj 753.086-8.

Autor: David Prause
Datum: 11.09.1997
Místo: Depo Louny

Depo Louny bylo dlouhé léta tradičním domovem pro desítky strojů řady 753. 11. záčí 1997 zde autor zachytil "brejlovce" čísel 753.080-1, 753.086-8 (za ním) a 753.101-5 (vedle).

Autor: David Prause
Datum: 11.09.1997
Místo: Depo Louny

Už vyřazený stroj 753.112-2 čekal v lounském depu na svůj další osud.

Autor: David Prause
Datum: 15.09.1997
Místo: Depo Havlíčkův Brod

V depu Havlíčkův Brod stála kolona odstavených motorových vozů, které vévodil bývalý brněnský 830.054-3 a za ním stály 830.119-4, 831.085-6, 830.208-5 a 830.153-3.

Autor: David Prause
Datum: 22.09.1997
Místo: Olomouc hl.n.

V čele osobního vlaku byla zachycena lokomotiva 162.013-7 na olomouckém hlavním nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 05.10.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Už značne omšelá "karkulka" 725.216-6 postávala pri točni v depe Pardubice.

Autor: David Prause
Datum: 28.10.1997
Místo: Česká Třebová

"Prototypový šestikolák" 180.002-8 vyčkává v České Třebové na další práci.

Top