Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 04.05.1995
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vršovickém depu čekají na další výkony místní lokomotivy 751.148-8 a 742.381-7.

Autor: David Prause
Datum: 24.05.1995
Místo: Česká Třebová

Stroj 182.018-2 je na snímku autora vyfotografován v České Třebové.

Autor: David Prause
Datum: 20.06.1995
Místo: Praha hl.n.

Stále pěkná lokomotiva 150.011-5 náležející do nově vzniklého DKV Praha-jih ukončila svou jízdu na "hlaváku" v Praze.

Autor: David Prause
Datum: 02.07.1995
Místo: Mariánské Lázně

Lokomotíva 242.256-6 nosila ako jediná unikátnu prvotnú verziu legendárneho tzv. chebského náteru - na ďalšie rušne v tomto nátere sa už totiž krémová farba na boky neaplikovala. Na snímku sa rušeň predstavuje v Mariánských Lázních začiatkom júla 1995.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Prakticky nová "kravka" 714.201-1 bola zachytená na dolním nádraží v Karlových Varech pred odchodom s osobným vlakom do Mariánských Lázní.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

"Singrovka" 820.035-4 byla zvěčněna v horkém letném dni v domovském depu v Karlových Varech.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary

"Leštěnka" 754.048-7 si svůj typický nátěr udržela téměř 25 let. V červenci 1995 svůj ještě novotou vonící lak prezentovala v Karlových Varech. Bez nevkusného výstražného pruhu na čelech to tehdy bohužel nešlo...

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Při delších pobytech mezi obraty na hlavní trati v Karlových Varech nebylo zajiždění chomutovských "brejlovců" do depa na dolním nic neobvyklého. Sedmého července 1995 se zde takto objevila pěkná 754.047-9, za kterou jsou na snímku patrné "pilštyky" čísel 068, 102 a 122.