Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.03.1995
Místo: Praha Masarykovo n.

"Banán" 150.025-5 čeká na další výkon v tehdy ještě plně fungujícím depu na pražském Masarykově nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 31.03.1995
Místo: Depo Cheb

V depu v Chebu byl autorem zdokumentován vyřazený "sergej" 781.548-3. V pozadí pak stojí také již vyřazený 781.273-8.

Autor: David Prause
Datum: 13.04.1995
Místo: Praha Masarykovo n.

"Čtyřka" 754.038-8 se od ostatních chomutovských "brejlovců" odlišovala mírně užším provedením výstražného pruhu. Později si připsala i smutné prvenství prvního zrušeného (českého) stroje své řady. Na snímku autora však byla dne 13.04.1995 zachycena mezi výkony na pražském Masarykově nádraží v celé své kráse. 

Autor: David Prause
Datum: 14.04.1995
Místo: Depo Sokolov

Vzhledově značně sešlý stroj 781.471-8 stojí v depu Sokolov připraven kdykoli vyrazit do provozu. Zrušený byl až v roce 2000.

Autor: David Prause
Datum: 14.04.1995
Místo: Depo Sokolov

Vyřazené lokomotivy 781.596-2 a 781.297-7 čekají na plameny autogenu v sokolovském depu.

Autor: David Prause
Datum: 20.04.1995
Místo: Pardubice hl.n.

Na ďalšom zábere z pardubickej strojovky sa nám predstavujú stroje 725 268-7 a 770.036-2.

Autor: David Prause
Datum: 22.04.1995
Místo: Depo Hradec Králové

Zrejme už definitívne z prevádzky odstavená, ale stále takmer kompletná "trojka" 753.136-1 postávala v královohradeckém depe.

Autor: David Prause
Datum: 03.05.1995
Místo: Pardubice hl.n.

"Zammračená" 752.055-4 byla zastižena při opravě v pardubickém depu. Nedlouho poté byla přistavena do ŽOS Česká Třebová k rekonstrukci na řadu 749, odkud poté vyjela pod označením 749.265-5.