Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 20.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Náter vozňa 820.100-6 začína byť po roku a pol už trochu zašlý, napriek tomu pôsobí medzi ostatnými vozidlami stále výnimočne. Neskôr boli takto či veľmi podobne natrené aj ďalšie karlovarské "singrovky" čísel 030, 056 a 110 i (exkrnovská) 114.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1995
Místo: Chrudim

752.071-1 ve stanici Chrudim.

Autor: David Prause
Datum: 19.02.1995
Místo: Svitavy

Smutný pohľad na vlečkové stroje 726.556-4 a 726.567-1, ktoré čakali na šrotáciu vo svitavskom kovošrote.

Autor: David Prause
Datum: 22.02.1995
Místo: Depo Turnov

Dvojica "trojek" 753.065-2 a 753.350-8 bola zvečnená v slnečný februárový deň roku 1995 v Turnově.

Autor: David Prause
Datum: 05.03.1995
Místo: Mariánské Lázně

Mnoho kilometrů najezdily vozy M240.0, později řady 820, po západočeských tratích. Jedním z nich byl i stroj 820.068-5, patřící od nepaměti do stavu depa Karlovy Vary. Snímek ho zachytil v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1995
Místo: Kolín

Dnešný múzejný stroj 726.062-3 vyzeral aj v unifikovanom nátere veľmi dobre. "Karkulka" bola takto zvečnená v kolínskom depe.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1995
Místo: Nymburk hl.n.

Pri posune so zánovnými "bymákmi" bola zachytená nymburská 725.239-8.

Autor: David Prause
Datum: 24.03.1995
Místo: Jihlava

Táborský "brejlovec" 754.007-3 odstupuje v Jihlavě od soupravy rychlíku "Junák" z Plzně do Brna. Po požáru ve strojovně a následné opravě v domovské správkárně dostal tento neobvyklý červenobílý nátěr. Stejně byla nalakována ještě další táborská lokomotiva 754.020-6, která byla po požáru stanoviště opravena rovněž v Táboře.