Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

V obvodu nákladního nádraží stanice Chomutov posunovalo "dvojče brejlovců" 753.362-3 + 753.376-3.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

Snímek motorového vozu 820.063-6 pochází z chomutovského depa.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

V ještě plně fungujícím depu v Chomutově byla pro posun využívaná "Adéla" 799.028-6.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

V chomutovském depu posunoval stroj 742.147-2.

Autor: David Prause
Datum: 30.07.1998
Místo: Chomutov

Zástupce poslední vyrobené jednotky řady 460. V stanici Chomutov vidíme hlavový vůz 460.086-2, který zde ve spojení s druhým hlavovým vozem čísla 085 čekal na svůj odjezd.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Cheb

Atypicky natřený chebský "hektor" 720.121-3 byl tou dobou již neprovozní, není bez zajímavosti, že stejným nátěrem byla opatřena také místní rosnička 710.065.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Sokolov

Ešte zánovný stroj 714.208-6 bol zvečenený v žst. Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 04.08.1998
Místo: Depo Sokolov

V sokolovském depu se dvojice "brejlovců" 753.324-3+753.280-7 sešla s několika místními "sergeji". Snímek tak zachytil pomyslné střídaní stráží na Podkrušnohorské magistrále. Právě "brejlovci"  ř. 753 zde nahradili na většiné výkonů v nákladní dopravě starší a nehospodárné "sergeje" ř. 781.

Top