Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 06.12.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Po léta typické setkání na nádraží v Pardubicích - rychlíková 150.012-3 a některý z pantografů řady 451 - se odehrálo i v podzimním prosincovém odpoledni dne 6.12.1994.

Autor: David Prause
Datum: 18.12.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Předvánoční snímek z roku 1994 stroje 150.015-6 v Pardubicích by mohl lehce navozovat atmosféru konce osmdesátých let, kdy ještě byly běžné polomáčené nátěry s úzkými výstražnými pruhy a současně se masivně rozmáhal unifikovaný jednobarevný nátěr vozidel se širovým žlutým pruhem po obvodu skříně.

Autor: David Prause
Datum: 23.12.1994
Místo: Mariánské Lázně

"Singrovka" 820.030-5 měla před přelakováním svůj fádní unifikovaný nátěr doplněn sympatickými barevnými doplňky, což názorně dokládálo kladný vztah karlovarských strojvedoucích ke svěřeným strojům. Na snímku je zachycena v Mariánských Lázních před Vánoci roku 1994.

Autor: David Prause
Datum: 17.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

V čele manipulačního vlaku do Karlových Varů byl v typicky zimním počasí zvěčněn stroj 735.144-8.

Autor: David Prause
Datum: 18.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Nátěrově sladěná dvojice vozů 820.006-5 a 820.024-8 byla zaznamenaná na obratu osobního vlaku z Karlových Varů do Mariánských Lázní.

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Karlovarský "pilštyk" 735.125-7 vyčkával na odjezd s manipulačním vlakem zpět do své domovské stanice.

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Z kraje roku 1995 byla na západě Česka solidní sněhová nadílka. I takto si svoje poslední léta provozu "vychutnával" motorový vůz čísla 820.006-5, který zřejmě zaskakoval za již pravidelně řazený vůz řady 810.

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Sólo motor 820.046-1 právě dorazil po náročné zimní cestě Slavkovským lesem do cílové stanice Mariánské Lázně.