Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Jaroměř

Veľmi pekný záber rušňa 753.355-7 vznikol pri posune v Jaroměři.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1998
Místo: Pardubice hl.n.

Jednotka s čelními vozy 451.039-2 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 20.05.1998
Místo: Pečky

Parádny záber "červenej karkulky" 726 062-3 vznikol neďaleko žst. Pečky. Rušeň asistoval pri modernizácií trolejového vedenia v rámci stavby I. železničného koridoru.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní nádraží

Lokomotiva 742.195-1 se po požáru do provozu opět vrátila. Ještě 14 let sloužila v osobní dopravě, než byla odprodána.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2). 

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří

Turnusové nasazování sergejů z depa v Sokolově již bylo od začátku GVD 1998/99 ukončeno. Přesto ještě výjimečně některý ze zbývajících provozních kusů vyrazil na trať, jako dnešní muzejní stroj 781.529-3. Autor fotografoval mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Klášterec nad Ohří

Lokomotivy 753.192-4 + 753.179-1 vezou jeden z mnoha těžkých uhelných vlaků a přejíždí přes známý most v Klášterci nad Ohří. Na postrku pomáhaly lokomotivy 753.076 + 753.086.

Top