Autor: David Prause
Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Jaroměř
Veľmi pekný záber rušňa 753.355-7 vznikol pri posune v Jaroměři.
Autor: David Prause
Datum: 27.04.1998
Místo: Pardubice hl.n.
Jednotka s čelními vozy 451.039-2 a 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.
Autor: David Prause
Datum: 20.05.1998
Místo: Pečky
Parádny záber "červenej karkulky" 726 062-3 vznikol neďaleko žst. Pečky. Rušeň asistoval pri modernizácií trolejového vedenia v rámci stavby I. železničného koridoru.
Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní nádraží
Lokomotiva 742.195-1 se po požáru do provozu opět vrátila. Ještě 14 let sloužila v osobní dopravě, než byla odprodána.
Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.
Oba karlovarští "modří pištové" 735.103-4 a 735.125-7 byli zachyceny již po odstavení z provozu. Později byli obě lokomotivy sešrotovány.
Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní n.
Již neprovozní "pielstick" 735.122-4 daroval svoji zadní kapotu stroji 735.103-4. Pak ještě několik let postával na karlovarském dolním nádraží spolu s jinými vraky (na snímku jsou patrné stroje 735.261-0, 820.009-9 a 735.142-2).
Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří
Turnusové nasazování sergejů z depa v Sokolově již bylo od začátku GVD 1998/99 ukončeno. Přesto ještě výjimečně některý ze zbývajících provozních kusů vyrazil na trať, jako dnešní muzejní stroj 781.529-3. Autor fotografoval mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.
Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Klášterec nad Ohří
Lokomotivy 753.192-4 + 753.179-1 vezou jeden z mnoha těžkých uhelných vlaků a přejíždí přes známý most v Klášterci nad Ohří. Na postrku pomáhaly lokomotivy 753.076 + 753.086.