Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Jaroměř

Veľmi pekný záber rušňa 753.355-7 vznikol pri posune v Jaroměři.

Autor: David Prause
Datum: 27.04.1998
Místo: Pardubice hl.n.

Jednotka s čelními vozy 451.039-2 451.040-0 byla autorem zastižena ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 20.05.1998
Místo: Pečky

Parádny záber "červenej karkulky" 726 062-3 vznikol neďaleko žst. Pečky. Rušeň asistoval pri modernizácií trolejového vedenia v rámci stavby I. železničného koridoru.

Autor: David Prause
Datum: 26.07.1998
Místo: Karlovy Vary dolní nádraží

Lokomotiva 742.195-1 se po požáru do provozu opět vrátila. Ještě 14 let sloužila v osobní dopravě, než byla odprodána.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří

Turnusové nasazování sergejů z depa v Sokolově již bylo od začátku GVD 1998/99 ukončeno. Přesto ještě výjimečně některý ze zbývajících provozních kusů vyrazil na trať, jako dnešní muzejní stroj 781.529-3. Autor fotografoval mezi stanicí Stráž nad Ohří a zastávkou Boč.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Klášterec nad Ohří

Lokomotivy 753.192-4 + 753.179-1 vezou jeden z mnoha těžkých uhelných vlaků a přejíždí přes známý most v Klášterci nad Ohří. Na postrku pomáhaly lokomotivy 753.076 + 753.086.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Stráž nad Ohří

Od zastávky Boč míří ke Stráži nad Ohří rychlík "Ploučnice" (Liberec - Cheb). Představil se něm tehdy chomutovský "brejlovec" 754.086-7.

Autor: David Prause
Datum: 29.07.1998
Místo: Vojkovice nad Ohří

S rychlíkem "Vysočina" (Karlovy Vary - Brno) je zdokumentována lokomotiva 754.064-4. Autor fotografoval již z nové nosné konstrukce mostu přes Ohři, která zde byla připravené na výměnu.

Top