Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Depo Praha-Vršovice

Stroj 742.257-9 "drží" nehodovou pohotovost ve vršovickém depu.

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Praha Masarykovo n.

Na podzim 1994 zaznamenal fotograf rozmanité setkání vozidel různých řad a domovských dep na pražském Masarykově nádraží.  Fotografii dominuje rakovnický vůz 810.284-0, v pozadí je pak patrný chomutovský "brejlovec" 753.140-3 i ústecký "pantograf" 460.075-5+076-3.

Autor: David Prause
Datum: 18.09.1994
Místo: Tábor

V domovském depu Tábor byla zachycena "čtyřka" 754.008-1. Na snímku je částečně zachyceno i "prasátko" T212.0803, jedná se o původní T29.033. Do Tábora jezdila v minulosti na opravy spousta strojů řad T29.0, T211.0, 1 a T212.0 severočeských a západočeských uhelných splečností.

Autor: David Prause
Datum: 18.09.1994
Místo: Soběslav

Na vlečkové koleji do místního kovošrotu v Soběslavi stojí poněkud zašlý "pukl" T211.0763 patřící Jihočeským dřevařským závodům Soběslav. Tento stroj je zvláštní tím, že má na rámu osazenu kabinu z lokomotivy řady T212.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Depo Cheb

Budoucí muzejní stroj 781.578-0 byl přepraven do Chebu k provedení větší opravy. Za ním jsou v koloně neprovozních strojů další lokomotivy. Sergej neznámého čísla, trafikantský motor 893.009 a čmelák 770.101.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Cheb

Neskoršia legenda PJ Most - "čmeliak" 770.063-6 - bol zachytený na peknom zábere ešte v unifikovanom nátere v Chebu v slnečný jesenný deň roku 1994.

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Depo Sokolov

Další bývalý bohumínský "Sergej" 781.349-6 si ve svém posledním tuzemském působišti v Sokolově ještě zajezdil. Zrušen byl až k poslednímu dni roku 1998 a po opravě byl prodán novému vlastníkovi do Německa. 

Autor: David Prause
Datum: 21.10.1994
Místo: Sokolov

"Sergeje" 781.580-6 a 781.349-6 boli poprázdnu zachytené v žst. Sokolov.