Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 11.10.1996
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva 162.014-5 stojí na soupravě osobních vozů ve stanici Olomouc hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 13.10.1996
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu stála 13. října 1996 "berta" 749.249-9. Znalci ví, že původně se jedná o šumperskou T478.2067.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Šumperk

Stroj 831.199-5 byl autorem vyfotografován na pracovišti v Šumperku.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Depo Šumperk

V depe Šumperk sa na slniečku vyhievalo modernizované "prasiatko" 700.091-2.

Autor: David Prause
Datum: 29.11.1996
Místo: Pardubice hl.n.

Klasický devítivozový rychlík z Moravy do hlavního města Česka zastavil ve stanici Pardubice hl.n., v jeho čele byla tentokrát lokomotiva 150.014-9 opatřená opět původním výrobním nátěrem.

Autor: David Prause
Datum: 13.12.1996
Místo: Depo Hradec Králové

Na čele "šrotovej" súpravy v Hradci Králové smutne postával "okuliarnik" 753.136-1. Za ním sú radené "pilštyky" 735.211-5, 735.243-8, 735.266-9 a 735.282-6.

Autor: David Prause
Datum: 21.12.1996
Místo: Mariánské Lázně

Chebský "držák" 720.022-3, tentoktát zachycený na mariánskolázeňské staniční záloze.

Autor: David Prause
Datum: 28.12.1996
Místo: Depo Cheb

Jedna z dvoch legendárnych "karkuliek" z vlečky MATTONI Vojkovice nad Ohří - T444.1535 - strávila Vianoce 1996 na oprave v depe Cheb. Na snímke stojí na falošných pensylvánskych podvozkoch, upravovaný bol tiež čelný reflektor na dlhom čele.

Top