Autor: David Prause
Autor: David Prause
Datum: 02.02.1998
Místo: Pardubice hl.n.
Lokomotiva 162.039-2 byla autorem zastižena po zastavení ve stanici Pardubice hl.n. V té době byly stroje řady 162 nasazeny převážně na těžších rychlících, zřídka se objevovaly i v rychlé nákladní dopravě.
Autor: David Prause
Datum: 19.02.1998
Místo: Pardubice hl.n.
S osmivozovým "dálkovým rychlíkem" z východu na západ, zastavil ve stanici Pardubice hl.n. "Peršan" 162.046-7.
Autor: David Prause
Datum: 20.02.1998
Místo: Pardubice hl.n.
Lokomotiva 150.023-0 zastavila ve stanici Pardubice hl.n. s těžkým rychlíkem do Prahy.
Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Nymburk hl.n.
"Druhý prototyp" lokomotiv řady 363 odjíždí s osobním vlakem ze stanice Nymburk hl.n.
Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Nymburk hl.n.
První dvojková uhelka dosud v celozeleném unifikovaném nátěru čeká v uzlu Nymburk na uvolnění trati k další jízdě.
Autor: David Prause
Datum: 12.03.1998
Místo: Depo Nymburk
725.239-8, už vyradená z prevádzky, sa v depe Nymburk stala zdrojom náhradných dielov.
Autor: David Prause
Datum: 22.03.1998
Místo: Pardubice hl.n.
Pekný záber stroja 725.247-1 vznikol na klasickom výkone pre tento radu ešte v deväťdesiatych rokoch minulého storočia - na staničnom posune v Pardubicích.
Autor: David Prause
Datum: 25.03.1998
Místo: Hradec Králové
"Okaňa" 753.189-0 postáva na súprave nehodového vlaku v depe Hradec Králové.