Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 11.09.1997
Místo: Louny

Už vyřazený stroj 753.112-2 čekal v lounském depu na svůj další osud.

Autor: David Prause
Datum: 15.09.1997
Místo: Havlíčkův Brod

V depu Havlíčkův Brod stála kolona odstavených motorových vozů, které vévodil bývalý brněnský 830.054-3 a za ním stály 830.119, 831.085, 830.208 a 830.153.

Autor: David Prause
Datum: 22.09.1997
Místo: Olomouc hl.n.

V čele osobního vlaku byla zachycena lokomotiva 162.013-7 na olomouckém hlavním nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 05.10.1997
Místo: Depo Pardubice

Už značne omšelá "karkulka" 725.216-6 postávala pri točni v depe Pardubice.

Autor: David Prause
Datum: 28.10.1997
Místo: Česká Třebová

"Prototypový šestikolák" 180.002-8 vyčkává v České Třebové na další práci.

Autor: David Prause
Datum: 15.11.1997
Místo: Cheb

Stroj 720.070-2 byl po zrušení v Plzni převezen do Chebu na výzisk náhradních dílů pro tamní dosud provozní stroje.

Autor: David Prause
Datum: 06.12.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Vzhled strojů řady 451 a 452 z první poloviny devadesátých let prezentovala například jednotka čísel 019 + 020. Autor ji zastihl ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 21.01.1998
Místo: Mariánské Lázně město

Dnešní muzejní lokomotiva 720.145-2 se blíží v čele Mn vlaku z Bečova nad Teplou k zastávce Mariánské Lázně město.

Top