Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Na pohľad udržiavaný "sergej" 781.592-1 odpočíval v domovskom depe v Sokolově. Spoločnosť mu robili stroje 781.416-3 a 771.099-9.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

V zákutí depa v Sokolově postávali zrejme už neprevádzkované stroje 820.023-0 a 781.332-2.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Pre depo Sokolov boli v 90. rokoch minulého storočia typické najmä dva typy ťažkých šesťnáprávových motorových lokomotív - populárne "sergeje" a "čmeliaky". Zástupca druhej menovanej skupiny - rušeň 771.099-9 - tu bol zachytený v júli 1994.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Jedným zo "sergejov" odpočívajúcich v depe Sokolov bol aj pekný 781.297-7.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

V zákutí depa v Sokolově postávali zrejme už neprevádzkované stroje 820.023-0 a 781.332-2.

Autor: David Prause
Datum: 22.07.1994
Místo: Jihlava

První vyrobené lokomotivy původně značené jako ES 499.1001 + ES 499.1002 zachytil autor společně ve stanici Jihlava, přesně ve "šturcu" na dobronínském zhlaví.

Autor: David Prause
Datum: 22.07.1994
Místo: Depo Jihlava

Čerstvě opravený a přelakovaný stroj 754.009-9 z depa Tábor stojí odstaven v jihlavském depu mezi oběma rychlíky "Junák", které byli v části své trasy mezi Ražicemi a Jihlavou vedeny právě některým z táborských "brejlovců" řady 753 nebo 754.

Autor: David Prause
Datum: 22.07.1994
Místo: Jihlava

"Zamračená" 752.034-9 pobrumlává v čele manipulačního vlaku v Jihlavě.