Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1997
Místo: Mariánské Lázně

Po provedené opravě a přelakování do původních barev býval číselně poslední hektor řady 720 nasazován mj. na mariánskolázeňskou zálohu a Mn vlaky do Bečova a zpět. Původně byl vyroben pod číslem T435.0609, ale v průmyslu nikdy nesloužil a po přečíslování na T435.0145 byl převzat do služeb ČSD.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1997
Místo: Plzeň hl.n.

Dva nezvykle nalakované plzeňské plecháče čísel 212 a 213 zachytil autor odstavené na kolejích tzv. POLu plzeňského hlavního nádraží. Takto byly natřeny ještě další dva stroje jezdící pod depem Jihlava.

Autor: David Prause
Datum: 02.08.1997
Místo: Depo Česká Lípa

V dlhej kolóne z prevádzky už definitívne odstavených strojov r. 735 a 753 v depe Česká Lípa postávala aj kedysi pekne udržiavaná "trojka" 753.369-8.

Autor: David Prause
Datum: 03.08.1997
Místo: Liberec

"Trojky" 753.090-0 a 753.089-2 boli zdokumentované na zbrojení v Liberci.

Autor: David Prause
Datum: 11.08.1997
Místo: Mariánské Lázně

Pohled do stanice Mariánské Lázně na odstavený "motor" 810.157-9 v době, kdy už byly karlovarské "singrovky" plně nahrazeny právě řadou 810.

Autor: David Prause
Datum: 11.08.1997
Místo: Mariánské Lázně

Jeden z posledních vyrobených vozů této řady - 810.675-9byl původně dodán do Zdic. Na tomto snímku je zachycený v Mariánských Lázních již na výkonech provozní jednotky Karlovy Vary.

Autor: David Prause
Datum: 20.08.1997
Místo: Cheb

Lokomotiva 242.242-6 byla jedna z prvních své řady, která byla opatřena celočerveným unifikovaným nátěrem vzor 1988. Na snímku z domovského Chebu je však již přelakována do charakteristického"chebského" nátěru.

Autor: David Prause
Datum: 20.08.1997
Místo: Cheb

Stále plně provozní lokomotiva 781.592-1 čeká u točny chebského depa na další práci. Za "sergejem" vidíme stroj 209.001.

Top