Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Karlovy Vary

Během prostoju při obratu soupravy některého z rychlíků končícího v Karlových Varech byla zvěčněna udržovaná 754.049-5.

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Karlovy Vary

Zajímavě zpestřený nátěr čtyřky 754.065-1, díky němuž byl tento kus mezi ostatními chomutovskými brejlovci snadno identifikovatelný. V pozadí je na staniční zálohu v Karlových Varech netypicky nasazen stroj 770.007.

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Depo Karlovy Vary

"Kolóna" strojov 735.102-6, 735.205-7, 820.107-1 a 820.045-3 bola zaznamenaná na okraji depa v Karlových Varech.

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Depo Karlovy Vary

Ešte nedávno tak pekná "singrovka" 820.107-1 (v strede fotografie) postáva na "koľaji smrti" v depe Karlovy Vary spolu s vozidlami 820.045-3, 735.205-7 a 735.102-6.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Depo Cheb

Krátce po svém atypickém nalakování stojí "Sergej" 781.462-7 osamocen na paprsku točny v domovském Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Depo Cheb

V spoločnosti o generácie mladších rušňov radov 731 a 742 bol v chebském depe zdokumentovaný "čmeliak" 770.084-2.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Cheb

Na snímke z Chebu sa tunajší čerstvo nalakovaný "motor" 810.508-2 predstavuje na postrku niektorého z osobných vlakov na smer Franiškovy Lázně - Aš - Hranice v Čechách.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Čistučký "serjoža" 781.597-0 odpočíval v sokolovském depe. V pozadí je patrný ďalší stroj tohto legendárneho radu, a síce dnešný múzejný rušeň 781.578-0.