Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 01.04.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Typická podoba rychlíků v 90. letech. Snímek autora zachytil rozjezd jednoho z několika rychlíkových spojů ze Slovenska do Prahy. V čele se tehdy objevila 150.002-4. Za povšimnutí stojí druhá polovina soupravy, která je složena z vozů v novější verzi nátěru. Ten v té době nahrazoval tmavě zelenou.

Autor: David Prause
Datum: 03.04.1997
Místo: Kolín

Už značne schátraná 726.605-9 (ex. T444.1065), odstavená v šturci pri perónoch v Kolíně, bola koncom 90.-tych rokov vďačným objektom záujmu fotografov. Spoločnosť jej istý čas robilo "prasiatko" 701.662-9 (ex.700.609-1, ex.T211.019).

Autor: David Prause
Datum: 29.05.1997
Místo: Pardubice hl.n.

Takto pekne pózovala "Karkulka" 725.276-0 fotografovi v Pardubicích.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Sokolov

"Nexákový serža" 781.516-0 při odpočinku v domovském depu v Sokolově. Tento stroj strávil celou provozní kariéru v depu Cheb, resp. Sokolov. Po svém zrušení byl v roce 1999 prodán soukromému provozovateli do Německa.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Sokolov

Stroj 781.518-6 již všechny své vlaky odvezl. Na snímku autora pouze vzpomíná na své výkony v nákladní dopravě. V sokolovském depu posloužil ještě jako zdroj náhradních dílů pro ostatní provozní stroje.

Autor: David Prause
Datum: 5.6.1997
Místo: Sokolov

Stroj 781.040-1 patřil k nejstarším dochovaným své řady u nás. Sloužil v depu ve Veselí nad Moravou jako úplně poslední zástupce těchto lokomotiv. Na snímku ze sokolovského depa už vidíme jen jeho postupnou likvidaci.

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1997
Místo: Depo Sokolov

"Puklík" T211.0893 putoval z výroby na vlečku Elektrárny Tisová u Sokolova. Na snímku z června 1997 je stále v zachovalém stavu, odstavený v areálu sokolovského depa zřejmě po odprodeji. 

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1997
Místo: Mariánské Lázně

Po provedené opravě a přelakování do původních barev býval číselně poslední hektor řady 720 nasazován mj. na mariánskolázeňskou zálohu a Mn vlaky do Bečova a zpět. Původně byl vyroben pod číslem T435.0609, ale v průmyslu nikdy nesloužil a po přečíslování na T435.0145 byl převzat do služeb ČSD.

Top