Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

"Zamračená" 752.053-9 odpočívala ve stanici Heřmanův Městec. Lokomotivy této řady zajišťovaly velmi silnou nákladní vozbu na trati z Přelouče do Prachovic.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

V ještě pěkném nátěru byla zastižena autorem ve stanici Heřmanův Městec.

Autor: David Prause
Datum: 01.05.1994
Místo: Kolín

Naleštená jednotka 451.058-2+451.057-4 bola zachytená v Kolíně.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.1994
Místo: Praha Masarykovo n.

Poslední vyrobený "brejlovec" 754.086-7 parkuje v prostoru kolejiště poštovního dvora na Masarykově nádraží. Poštovní přeprava zde byla již dříve zrušena a nyní jsou tyto koleje využívány k odstavování elektrických jednotek řady 471 v přepravním sedle.

Autor: David Prause
Datum: 19.06.1994
Místo: Mariánské Lázně

Vůz nejvyššího inventárního čísla z karlovarské flotily "singrovek" - 820.110-5 - byl zachycený během přestávky v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 10.07.1994
Místo: Mariánské Lázně

Vůz 820.024-8 strávil celý svůj provozní život na západě republiky v depech od Chebu po Karlovy Vary. Až na samotném konci svojí existence se s ostatními zbývajícími kusy přesunul do středních Čech, kde však na nových pracovištích do provozu již nezasáhl a na počátku milénia byl zrušen a zlikvidován.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Zřejmě poslední "čtyřka brejle" v klasickém celočerveném nátěru - 754.019-8 - byla v domovském depu zdokumentována nedlouho před přelakováním do tzv. plzeňského nátěru v kombinaci modro-žluto-bílé barvy. Na fotografii za ní stojí lokomotiva 754.028-9, vlevo pak vidět "hektora" 720.079-3.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7.  Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.