Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: Tábor

Začátkem roku 1994 postávala lokomotiva 754.007-3 v táborském depu spolu s dalšími neprovozními stroji téže řady čísel 30 a 20 a čekala na opravu po požáru strojovny. Ta byla skoro po roce dokončena a v táborské lakovně byla tato lokomotiva, stejně jako později podobně postižená "dvacítka", opatřena netradičním červeno-bílým nátěrem.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: České Budějovice

"Berta" 751.187-6 na snímku ze dne 12. března 1994 předvádí svůj nepříliš reprezentativní vzhled před rekonstrukcí na elektrické vytápění.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: Depo České Budějovice

Už nekompletná 725.208-3 bola zachytená v depe České Budějovice spolu so "sergejom" 781.235-7.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: Depo České Budějovice

"Karkulka" 726.052-4 bola zachytená v českobudějovickom depe. Jej stále veľmi pekný vzhľad tomu vôbec nenasvedčuje, ale mašinka bola v tom čase už dva roky zrušená a o pol roka bude predaná na likvidáciu.

Autor: David Prause
Datum: 09.04.1994
Místo: Česká Třebová

182.013-3 při čekání na další výkon v České Třebové.

Autor: David Prause
Datum: 09.04.1994
Místo: Depo Česká Třebová

"Šestikolák" 180.001-0 čeká na lepší budoucnost odstavený v depu Česká Třebová.

Autor: David Prause
Datum: 15.04.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Prvý "žabák" 451.001-2 tvoril v apríli roku 1994 farebne i číselne nesúrodú súpravu s vozňom 451.098-8. Krátka trojvozňová jednotka bola zvečnená pri peróne žst. Pardubice.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

U depa v Heřmanově Městci stála místní "zamračená" 752.056-2.