Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 13.10.1996
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu stála 13. října 1996 "berta" 749.249-9. Znalci ví, že původně se jedná o šumperskou T478.2067.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Šumperk

Stroj 831.199-5 byl autorem vyfotografován na pracovišti v Šumperku.

Autor: David Prause
Datum: 14.10.1996
Místo: Depo Šumperk

V depe Šumperk sa na slniečku vyhievalo modernizované "prasiatko" 700.091-2.

Autor: David Prause
Datum: 13.12.1996
Místo: Hradec Králové

Na čele "šrotovej" súpravy v Hradci Králové smutne postával "okuliarnik" 753.136-1. Za ním sú radené "pilštyky" 735.211-5, 735.243-8, 735.266-9 a 735.282-6.

Autor: David Prause
Datum: 21.12.1996
Místo: Mariánské Lázně

Chebský "držák" 720.022-3, tentoktát zachycený na mariánskolázeňské staniční záloze.

Autor: David Prause
Datum: 28.12.1996
Místo: Depo Cheb

Jedna z dvoch legendárnych "karkuliek" z vlečky MATTONI Vojkovice nad Ohří - T444.1535 - strávila Vianoce 1996 na oprave v depe Cheb. Na snímke stojí na falošných pensylvánskych podvozkoch, upravovaný bol tiež čelný reflektor na dlhom čele.

Autor: David Prause
Datum: 11.02.1997
Místo: Vlkovice

Po mostě přes úšovický potok přejíždí ve stejnojmenné místní části Mariánských Lázní lokomotiva 720.046-2 s manipulačním vlakem z Bečova a Teplé, v pozadí je viditelná dřevěná budova pavilonu Rudolfova pramene z roku 1902.

Autor: David Prause
Datum: 22.02.1997
Místo: Ostrava hl.n.

Stroj 163.047-5 se ve stanici Ostrava hl.n. chystá k odjezdu s dálkovým rychlíkem, s kterým zamíří do Prahy hl.n. Jak je patrné na snímku, ještě v roce 1997 nebyla lokomotiva opatřena logy dopravce.

Top