Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1994
Místo: Depo Šumperk

V depe Šumperk bol zvečnený odpočívajúci "kredenc" 831.233-2. V pozadí postávajú stroje 831.199-5 a 721.159-2.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1994
Místo: Depo Šumperk

Šumperská "berta" 752.012-5 čeká v domovském depu na další nasazení do provozu.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1994
Místo: Depo Šumperk

"Berta" 752.036-4 byla vyfocena na výjezdu ze šumperského depa.

Autor: David Prause
Datum: 21.02.1994
Místo: Cheb

Ještě plně provozní lokomotiva 209.001-7 byla autorem zastižena při službě na 1. záloze v Chebu. Při službě lokomotivy na posunu v Chebu proběhla celá řada měření energetické bilance provozu stroje, z jejichž vyhodnocení vyplynulo, že při daném typu posunu se díky rekuperaci do sítě vracelo až 12% odebrané energie, což rozhodně nebylo málo. Vzhledem k potřebě najezdit s lokomotivou během zkušebního provozu co možná nejvíce kilometrů, byla lokomotiva několik týdnů s úspěchem nasazena také do traťové služby na rameni Karlovy Vary – Vojtanov namísto turnusové chebské 242.237-6, a to z části dokonce v rychlíkové vozbě. 

Autor: David Prause
Datum: 11.03.1994
Místo: Depo Jihlava

752.037-2 byla přistavena v Jihlavě k rekonstrukci na řadu 749, následně vyjela pod označením 749.243-2.

Autor: David Prause
Datum: 11.03.1994
Místo: Depo Havlíčkův Brod

"Zamračená" 752.058-8 byla zachycena při prostoji v depu Havlíčkův Brod.

Autor: David Prause
Datum: 11.03.1994
Místo: Depo Havlíčkův Brod

"Berta" 752.001-8 odpočívala v depu Havlíčkův Brod.

Autor: David Prause
Datum: 11.03.1994
Místo: Depo Jihlava

Mezi vraky a odstrojenými rámy prasátek se v jihlavském depu nacházel také jeden z prvních sériových strojů řady T211.0, a to stroj T211.005, později označený podle systému značení lokomotiv sloužících u podniků traťového hospodářství jako 700.689-3.