Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Karlovarský "pilštyk" 735.125-7 vyčkával na odjezd s manipulačním vlakem zpět do své domovské stanice.

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Z kraje roku 1995 byla na západě Česka solidní sněhová nadílka. I takto si svoje poslední léta provozu "vychutnával" motorový vůz čísla 820.006-5, který zřejmě zaskakoval za již pravidelně řazený vůz řady 810.

Autor: David Prause
Datum: 19.01.1995
Místo: Mariánské Lázně

Sólo motor 820.046-1 právě dorazil po náročné zimní cestě Slavkovským lesem do cílové stanice Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 18.02.1995
Místo: Chrudim

752.071-1 ve stanici Chrudim.

Autor: David Prause
Datum: 19.02.1995
Místo: Svitavy

Smutný pohľad na vlečkové stroje 726.556-4 a 726.567-1, ktoré čakali na šrotáciu vo svitavskom kovošrote.

Autor: David Prause
Datum: 22.02.1995
Místo: Depo Turnov

Dvojica "trojek" 753.065-2 a 753.350-8 bola zvečnená v slnečný februárový deň roku 1995 v Turnově.

Autor: David Prause
Datum: 05.03.1995
Místo: Mariánské Lázně

Mnoho kilometrů najezdily vozy M240.0, později řady 820, po západočeských tratích. Jedním z nich byl i stroj 820.068-5, patřící od nepaměti do stavu depa Karlovy Vary. Snímek ho zachytil v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1995
Místo: Kolín

Dnešný múzejný stroj 726.062-3 vyzeral aj v unifikovanom nátere veľmi dobre. "Karkulka" bola takto zvečnená v kolínskom depe.

Top