Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně město

Jedna z čerstvých posil karlovarské flotily singrovek, vůz 820.110-5, je zachycen před zastávkou Mariánské Lázně město s podvečerním osobním vlakem z Karlových Varů. Všechny tanvaldské singrovky byly v polovině roku 1990 předislokovány z Tanvaldu do Karlových Varů, do provozu v novém působišti však zasáhly pouze stroje čísel 9, 20 a 110, poslední jmenovaný stroj prošel dílenskou opravou. Od ostatních vozů byl odlišitelný světlejším odstínem červené barvy na skříni.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Žehlička 110.046-0 prováděla na pražském hlavním nádraží posun s odstavenými soupravami. Za lokomotivou je patrný služební vůz s poštovním oddílem dnes již zaniklé řady D Post.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Českotřebovská lokomotiva 163.029-2 přiváží do stanice Praha hl.n. soupravu rychlíku, se kterým bude dále pokračovat po "hlavním tahu" na východ.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Celozelený unifikovaný nátěr s širokým výstražným pruhem po obvodu skříně se na lokomotivní řadu E499.1/141 nestačil příliš rozšířit. Jedním z několika takto natřených kusů byl také pražský stroj 141.029-9.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Neobvyklou náhradu se podařilo zaznamenat na hlavním nadraží v Praze. V čele neznámého rychlíku na čtvrtém nástupišti ten den stanula čistě nákladní lokomotiva řady 181.056-3.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 452.019-3 přijel na hlavní nádraží v Praze.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha Masarykovo n.

Chomutovský stroj 753.380-5 bol zachytený na pražském Masarykově nádraží (vtedy ešte premenovom na Prahu-střed), kam zavítal zrejme s osobným vlakom z domovského kraja. Rušeň bol už na jeseň roku 1991 (po rekonštrukcií vlakového vykurovania a regulácií výkonu) preznačený na 750.380-5. Po väčšinu ďašieho prevádzkového života slúžila ďalej v Chomutově. Po odstavení z prevádzky a zrušení stál dlhé roky na "hřbitově" v České Třebové, v roku 2017 sa však po rozsiahlej modernizácií v blízkom podniku CZ LOKO vrátil do prevádzky ako rušeň 753.607-1 dopravcu Unipetrol Doprava.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Mariánské Lázně

Ihned po zařazení do provozu v plzeňském depu v červnu 1990 se všech sedm nových es z poslední výrobní série zapojilo do vozby rychlíků na trase Cheb - Plzeň - Praha. Snímek zachytil stroj 363.174-4 v Mariánských Lázních.

Top