Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha-střed

Chomutovský stroj 753.380-5 bol zachytený na pražském Masarykově nádraží (vtedy ešte premenovom na Prahu-střed), kam zavítal zrejme s osobným vlakom z domovského kraja. Rušeň bol už na jeseň roku 1991 (po rekonštrukcií vlakového vykurovania a regulácií výkonu) preznačený na 750.380-5. Po väčšinu ďašieho prevádzkového života slúžila ďalej v Chomutově. Po odstavení z prevádzky a zrušení stál dlhé roky na "hřbitově" v České Třebové, v roku 2017 sa však po rozsiahlej modernizácií v blízkom podniku CZ LOKO vrátil do prevádzky ako rušeň 753.607-1 dopravcu Unipetrol Doprava.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Mariánské Lázně

Ihned po zařazení do provozu v plzeňském depu v červnu 1990 se všech sedm nových es z poslední výrobní série zapojilo do vozby rychlíků na trase Cheb - Plzeň - Praha. Snímek zachytil stroj 363.174-4 v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Mariánské Lázně

V první polovině 90. let jezdil minimálně jeden pár osobních vlaků v úseku České Budějovice - Cheb. Byla to příležitost k nafocení českobudějovických plecháčů, které jinak dále než do Plzně příliš často nejezdily. Snímek pochází ze stanice Mariánské Lázně a představila se zde tehdy budějovická S499.0253.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Mariánské Lázně

Ihned po zařazení do provozu v plzeňském depu v červnu 1990 se všech sedm nových es z poslední výrobní série zapojilo do vozby rychlíků na trase Cheb - Plzeň - Praha. Snímek ukazuje pohled na boční partie stroje 363.171-0 v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Cheb

Na přípřeži osobního vlaku z Aše přijíždí do Chebu stroj T435.0005. Ve vlaku jsou řazeny také 810.431 a 810.440.

Autor: David Prause
Datum: 00.07.1990
Místo: Mariánské Lázně

"Singrovky" 820.066-9 a 820.024 odpočívají mezi dalšími vlaky ve stanici Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 06.07.1990
Místo: Cheb

Takto se v 90. letech v Chebu na kusých kolejích z obou stran 3. nástupiště běžně odstavovaly budějovické a plzeňské stroje, sloužící převážně v nákladní dopravě. Na snímku jsou lokomotivy S499.0023 + S499.0008 + S499.0011 + S499.0049.

Autor: David Prause
Datum: 08.07.1990
Místo: Železná Ruda město

"Kredenc" M262.0144 byl zachycen při odstavení v Železné Rudě městě - jednalo se o zvláštní historický vlak, ale z důvodu poruchy motoru ř. M131.1 byl nasazen neméně historický "žhavák". Tenhle byl jako poslední své řady v říjnu 1991 rekonstruován na vůz řady 831.

Top