Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 21.11.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Náterovounifikovaný trojvozňový "žabák" 451.017-8+451.018-6 boli zachytený spolu s ďalšou pantografovou jednotkou v Pardubicích.

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Pardubice hl.n.

V pardubickom depe sa na zubatom zimnom slniečku ohrievali "karkulky" 725.216-6, 725.262-0 a "čmeliak" 771.084-1.

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Snímka "karkulky" 725.253-9 v staršej verzií unifikovaného náteru vznikla v Pardubicích začiatkom decembra 1993.

Autor: David Prause
Datum: 11.12.1993
Místo: Planá u Mariánských Lázní

Traťovácka a duplicitná "karkulka" 725.605-0 (údajne ex.T444.0105) bola zvečnená v Plané u Mariánských Lázní.

Autor: David Prause
Datum: 19.12.1993
Místo: Letohrad

Opravdovým veteránem depa Letohrad může být bez nadsázky nazýván vůz 820.074-3. Po celou dobu své existence byl věrný zdejšímu pracovišti a nakonec se zde stal posledním zástupcem své řady.

Autor: David Prause
Datum: 19.12.1993
Místo: Choceň

Pri krkolomnom posune v Chocni bola zvečnená "karkulka" 725.220-8.

Autor: David Prause
Datum: 08.01.1994
Místo: Depo Olomouc

V depe Olomouc, presnejšie pri motorovej remíze, bol zdokumentovaný vozeň 894.017-3. Spoločnosť mu robil ďalší veterán údržby trolejového vedenia našich tratí - vozeň 891.008-5. 

Autor: David Prause
Datum: 06.02.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Snímek ze stanice Pardubice hl.n. ukazuje "žabotlam" čísel 451.034-3 451.011-1.