Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Prakticky nová "kravka" 714.201-1 bola zachytená na dolním nádraží v Karlových Varech pred odchodom s osobným vlakom do Mariánských Lázní.

Nové!
Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

U dílny karlovarského depa se sešly místní provozní stroje 735.258-6, 735.144-8 a modrý 735.103-4.

Nové!
Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Neprovozní lokomotivy 735.126-5, 735.205-7 a 735.122-4 postávali v červenci 1995 v depu Karlovy Vary a čekali na další osudy.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Zánovná 714.202-9 bola zvečnená v júli 1995 v depe Karlovy Vary.

Autor: David Prause
Datum: 08.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou  "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Cheb

Ještě před "masovým" rozšířením tzv. ODS laku na vozech řad 810 a 010, působily tyto nátěry neotřele a vkusně. Vzhledově sladěná souprava osobního vlaku s hnacím vozem 810.442-4 stojí v žst. Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1995
Místo: Nové Mesto nad Váhom

Výpravčí v žst. Nové Mesto nad Váhom dává poslední pokyn vlakové četě před vypravením rychlíku do Bratislavy. V čele vlaku je stroj 350.006-3 v typické polomáčené barevné kombinaci.

Autor: David Prause
Datum: 06.09.1995
Místo: Pardubice hl.n.

Zaujímavý záber už mierne vybledlej 725.247-1 vznikol pri posune s poštovými vozňami v Pardubicích. Za pozornosť možno stojí aj "mimochodom" zachytená priemyslová kamera umiestnená na lampe, v roku 1995 sa ešte nejednalo o tak bežný jav, ako dnes.

Top