Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

"Prasátko" T211.043 bylo z výroby dodáno na topírenský posun do depa v Sokolově, kterému bylo s krátkými zápůjčkami věrné po celou svou existenci. 

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

V první větší vlně po roce 1990 odstavených a následně zrušených sokolovských "sergejů" byly mimo jiné stroje čísel 781.497-3, 781.463-5, 781.464-3 a 781.483-3. V čele této "kolony" stojí stroj 781.432-0.

Autor: David Prause
Datum: 22.08.1993
Místo: Depo Trutnov

Záber z augusta 1993 zachytáva kedysi bežný pohľad do trutnovského depa, v ktorom sa stretávalo množstvo "brejlovcov". Snímke dominuje tunajšia "trojka" 753.102-3.

Autor: David Prause
Datum: 27.08.1993
Místo: Jaroměř

Rušeň 753.322-7 sa v jaroměřském depe zrejme podroboval menšej oprave. Spoločnosť mu robil za ním stojaci "kolega" 753.173-4.

Autor: David Prause
Datum: 08.10.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Výrobní nátěr na první upravené zrychlené lokomotivě své řady 150.020-8 byl doplněn o vkusné lemování, díky kterému byl tento výjimečný kus z dálky jasně odlišitelný. Na snímku je tato lokomotiva zaznamenaná během zastavení v Pardubicích, a to ještě v období před pozdějším přeznačením na řadu 151.

Autor: David Prause
Datum: 20.11.1993
Místo: Depo Hradec Králové

V kolóne odstavených strojov v depe Hradec Králové postávala aj "trojka" 753.049-6.

Autor: David Prause
Datum: 20.11.1993
Místo: Hradec Králové hl.n.

Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 451.039-2 byl zachycený ve stanici Hradec Králové hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 21.11.1993
Místo: Pardubice hl.n.

Technicky nedokonalý, ale už neopakovateľný záber 725.252-1 a 725.262-0 vznikol v pardubickej strojovke.