Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 03.05.1995
Místo: Pardubice

"Zammračená" 752.055-4 byla zastižena při opravě v pardubickém depu. Nedlouho poté byla přistavena do ŽOS Česká Třebová k rekonstrukci na řadu 749, odkud poté vyjela pod označením 749.265-5.

Autor: David Prause
Datum: 04.05.1995
Místo: Depo Praha-Vršovice

Ve vršovickém depu čekají na další výkony místní lokomotivy 751.148-8 a 742.381-7.

Autor: David Prause
Datum: 24.05.1995
Místo: Česká Třebová

Stroj 182.018-2 je na snímku autora vyfotografován v České Třebové.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Karlovy Vary dolní n.

Prakticky nová "kravka" 714.201-1 bola zachytená na dolním nádraží v Karlových Varech pred odchodom s osobným vlakom do Mariánských Lázní.

Autor: David Prause
Datum: 07.07.1995
Místo: Depo Karlovy Vary

Zánovná 714.202-9 bola zvečnená v júli 1995 v depe Karlovy Vary.

Autor: David Prause
Datum: 08.07.1995
Místo: Plzeň hl.n.

Oprýskaná 753.060-3 čaká spolu s o niečo reprezentatívnejšie vyzerajúcou  "kolegyňou" 753.406-8 v Plzni na ďalší výkon v nákladnej doprave na trati do Domažlic.

Autor: David Prause
Datum: 09.07.1995
Místo: Cheb

Ještě před "masovým" rozšířením tzv. ODS laku na vozech řad 810 a 010, působily tyto nátěry neotřele a vkusně. Vzhledově sladěná souprava osobního vlaku s hnacím vozem 810.442-4 stojí v žst. Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1995
Místo: Nové Mesto nad Váhom

Výpravčí v žst. Nové Mesto nad Váhom dává poslední pokyn vlakové četě před vypravením rychlíku do Bratislavy. V čele vlaku je stroj 350.006-3 v typické polomáčené barevné kombinaci.

Top