Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1994
Místo: Depo Sokolov

Rušeň 781.569-9 postával spolu s vozňami 892.017-5 a 820.099-0 v depe v Sokolově.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1994
Místo: Depo Sokolov

Pri točni sokolovského depa odpočívali "sergeje" 781.552-5 a 781.580-6, oba v tradičnom unifikovanom nátere vz.88.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1994
Místo: Depo Sokolov

Pekný "sergej" 781.567-3 vo v tom čase už skôr raritnom nátere "vz.82" postával v sokolovském depe.

Autor: David Prause
Datum: 16.09.1994
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 150.018-0 v unifikovaném nátěru posunuje ve stanici Praha hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 16.09.1994
Místo: Praha hl.n.

Od nově vybudovaného nástupiště na hlavním nádraží v Praze odjíždí osobní vlak v podání "žabotlamu" 452.018-5.

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Depo Praha-Vršovice

"Zamračená" 752.002-6 byla vyfocena ve vršovickém depu. Místo pluhu měla vyrobenu netradiční náhradu z profilů.

Autor: David Prause
Datum: 17.09.1994
Místo: Depo Praha

Stroj 742.257-9 "drží" nehodovou pohotovost ve vršovickém depu.

Autor: David Prause
Datum: 18.09.1994
Místo: Soběslav

Na vlečkové koleji do místního kovošrotu v Soběslavi stojí poněkud zašlý "pukl" T211.0763 patřící Jihočeským dřevařským závodům Soběslav. Tento stroj je zvláštní tím, že má na rámu osazenu kabinu z lokomotivy řady T212.

Top