Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

V ještě pěkném nátěru byla zastižena autorem ve stanici Heřmanův Městec.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7.  Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Karlovy Vary

Zajímavě zpestřený nátěr čtyřky 754.065-1, díky němuž byl tento kus mezi ostatními chomutovskými brejlovci snadno identifikovatelný. V pozadí je na staniční zálohu v Karlových Varech netypicky nasazen stroj 770.007.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Cheb

Krátce po svém atypickém nalakování stojí "Sergej" 781.462-7 osamocen na paprsku točny v domovském Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Čistučký "serjoža" 781.597-0 odpočíval v sokolovském depe. V pozadí je patrný ďalší stroj tohto legendárneho radu, a síce dnešný múzejný rušeň 781.578-0.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Na pohľad udržiavaný "sergej" 781.592-1 odpočíval v domovskom depe v Sokolově. Spoločnosť mu robili stroje 781.416-3 a 771.099-9.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

V zákutí depa v Sokolově postávali zrejme už neprevádzkované stroje 820.023-0 a 781.332-2.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Jedným zo "sergejov" odpočívajúcich v depe Sokolov bol aj pekný 781.297-7.

Top