Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 09.04.1994
Místo: Depo Česká Třebová

"Šestikolák" 180.001-0 čeká na lepší budoucnost odstavený v depu Česká Třebová.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

U depa v Heřmanově Městci stála místní "zamračená" 752.056-2.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

"Zamračená" 752.053-9 odpočívala ve stanici Heřmanův Městec. Lokomotivy této řady zajišťovaly velmi silnou nákladní vozbu na trati z Přelouče do Prachovic.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

V ještě pěkném nátěru byla zastižena autorem ve stanici Heřmanův Městec.

Autor: David Prause
Datum: 11.07.1994
Místo: Depo Plzeň

Pouze torzo skříně zbylo po demontáži použitelných dílů z plzeňské lokomotivy 242.232-7.  Ta měla v říjnu roku 1993 nehodu ve Starém Plzenci a do provozu se již nevrátila.

Autor: David Prause
Datum: 12.07.1994
Místo: Karlovy Vary

Zajímavě zpestřený nátěr čtyřky 754.065-1, díky němuž byl tento kus mezi ostatními chomutovskými brejlovci snadno identifikovatelný. V pozadí je na staniční zálohu v Karlových Varech netypicky nasazen stroj 770.007.

Autor: David Prause
Datum: 13.07.1994
Místo: Cheb

Krátce po svém atypickém nalakování stojí "Sergej" 781.462-7 osamocen na paprsku točny v domovském Chebu.

Autor: David Prause
Datum: 16.07.1994
Místo: Depo Sokolov

Čistučký "serjoža" 781.597-0 odpočíval v sokolovském depe. V pozadí je patrný ďalší stroj tohto legendárneho radu, a síce dnešný múzejný rušeň 781.578-0.

Top