Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Vzhledově nijak neoslňující stroj 150.009-9 zastavil se svým vlakem u druhého nástupiště stanice Praha hl.n.

Nové!
Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha Masarykovo n.

Hýčkaný "peršan" 163.015-1 zastavil s končiacim osobným vlakom v stanici Praha Masarykovo n.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Praha hl.n.

Českobudějovické eso 363.113-2 je v čele rychlíku připraveno k odjezdu do jižních Čech. Vedle něj stojí dispečerky E3 a E5 obsazené stroji 141.051-3 a 141.008-3.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Havlíčkův Brod

Odpočinek mezi výkony v depu v Havlíčkově Brodě.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

Rušeň 781.568-1 postával medzi výkonmi v depe Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

Ďalší z pracantov Podkrušnohorské magistrály, "sergej" 781.515-2, bol zvečnený v sokolovskom depe.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

"Prasátko" T211.043 bylo z výroby dodáno na topírenský posun do depa v Sokolově, kterému bylo s krátkými zápůjčkami věrné po celou svou existenci. 

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

V první větší vlně po roce 1990 odstavených a následně zrušených sokolovských "sergejů" byly mimo jiné stroje čísel 781.497-3, 781.463-5, 781.464-3 a 781.483-3. V čele této "kolony" stojí stroj 781.432-0.

Top