Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 11.03.1994
Místo: Jihlava

Mezi vraky a odstrojenými rámy prasátek se v jihlavském depu nacházel také jeden z prvních sériových strojů řady T211.0, a to stroj T211.005, později označený podle systému značení lokomotiv sloužících u podniků traťového hospodářství jako 700.689-3.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: České Budějovice

"Berta" 751.187-6 na snímku ze dne 12. března 1994 předvádí svůj nepříliš reprezentativní vzhled před rekonstrukcí na elektrické vytápění.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: Depo České Budějovice

Už nekompletná 725.208-3 bola zachytená v depe České Budějovice spolu so "sergejom" 781.235-7.

Autor: David Prause
Datum: 12.03.1994
Místo: Depo České Budějovice

"Karkulka" 726.052-4 bola zachytená v českobudějovickom depe. Jej stále veľmi pekný vzhľad tomu vôbec nenasvedčuje, ale mašinka bola v tom čase už dva roky zrušená a o pol roka bude predaná na likvidáciu.

Autor: David Prause
Datum: 09.04.1994
Místo: Česká Třebová

182.013-3 při čekání na další výkon v České Třebové.

Autor: David Prause
Datum: 09.04.1994
Místo: Depo Česká Třebová

"Šestikolák" 180.001-0 čeká na lepší budoucnost odstavený v depu Česká Třebová.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

U depa v Heřmanově Městci stála místní "zamračená" 752.056-2.

Autor: David Prause
Datum: 30.04.1994
Místo: Heřmanův Městec

"Zamračená" 752.053-9 odpočívala ve stanici Heřmanův Městec. Lokomotivy této řady zajišťovaly velmi silnou nákladní vozbu na trati z Přelouče do Prachovic.

Top