Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 00.04.1990
Místo: Mariánské Lázně

Staničný posun v Mariánskych Lázních v apríli 1990 zabezpečoval "hektor" 720.136-1. O dva roky neskôr bol od ČSD odpredaný a nejakú dobu slúžil na vlečke Agroslužby Cheb.

Autor: David Prause
Datum: 12.05.1990
Místo: Plzeň hl.n.

Začátkem devadesátých let se to na plzeňském hlavním nádraží trojkovými brejlovci jen tak hemžilo. Tenhle čísla 753.134-6 přijel s osobním vlakem z Klatov.

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně

"Laminátka" 240.010-9 byla zachycena v Mariánských Lázních s vyrovnávkovým vlakem do sokolovské uhelné pánve.

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně

Stroj 240.086-9 v novém laku postával v čele relačního Pn vlaku před monumentální výpravní budovou stanice Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně

Pred návratom s Mn vlakom do Chebu bol v Mariánských Lázních zachytený "malý hektor" 720.022-2. Tento chebský stroj sa v "Mariánkách" často vyskytoval aj na poste staničnej zálohy.

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.265-7 zastavil s osobním vlakem z Chebu do Plzně v žst. Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 00.06.1990
Místo: Mariánské Lázně město

Jedna z čerstvých posil karlovarské flotily singrovek, vůz 820.110-5, je zachycen před zastávkou Mariánské Lázně město s podvečerním osobním vlakem z Karlových Varů. Všechny tanvaldské singrovky byly v polovině roku 1990 předislokovány z Tanvaldu do Karlových Varů, do provozu v novém působišti však zasáhly pouze stroje čísel 9, 20 a 110, poslední jmenovaný stroj prošel dílenskou opravou. Od ostatních vozů byl odlišitelný světlejším odstínem červené barvy na skříni.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha hl.n.

Nátěrově "unifikovaný žabotlam" v čele s vozem 452.019-3 přijel na hlavní nádraží v Praze.

Top