Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

Už dlhú dobu zrušená "karkulka" 726.023-5 postávala v depe Havlíčkův Brod ešte v auguste 1993.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

"Dvojočko" 753.014-0 bolo zachytené v havlíčkobrodském depe. Za rušňom sú patrné ešte stroje 730.002-3 a 781.342-1, vedľa postáva niektorý z "cepákov" r. 720.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

Stroj 753.007-4, vyrobený v rámci overovacej série "okuliarnikov" r. T478.3 už v roku 1970, bol zachytený v depe v Havlíčkovom Brodě.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Havlíčkův Brod

Odpočinek mezi výkony v depu v Havlíčkově Brodě.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

Rušeň 781.568-1 postával medzi výkonmi v depe Sokolov.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

Ďalší z pracantov Podkrušnohorské magistrály, "sergej" 781.515-2, bol zvečnený v sokolovskom depe.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

"Prasátko" T211.043 bylo z výroby dodáno na topírenský posun do depa v Sokolově, kterému bylo s krátkými zápůjčkami věrné po celou svou existenci. 

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

V první větší vlně po roce 1990 odstavených a následně zrušených sokolovských "sergejů" byly mimo jiné stroje čísel 781.497-3, 781.463-5, 781.464-3 a 781.483-3. V čele této "kolony" stojí stroj 781.432-0.

Top