Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 28.07.1993
Místo: Brno hl.n.

Veselská leštěnka 751.180-1 ještě před rekonstrukcí vytápění a přeznačení je připravena k odjezdu s osobním vlakem z Brna do Veselí nad Moravou.

Autor: David Prause
Datum: 28.07.1993
Místo: Brno hl.n.

Počátky provozu prvních vlaků vyšší kategorie EC na rameni Praha - Vídeň jsou spojeny ještě s řadovými esy řady 363. Na snímku pražský stroj 363.124-9 během krátkého pobytu ve stanici Brno hl.n. na cestě do Břeclavi.

Autor: David Prause
Datum: 28.07.1993
Místo: Depo Brno-Maloměřice

"Sestričky" 726.084-7 a 726.083-9 v unifikovaných náteroch boli zachytené v domovských Maloměřicích.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

Už dlhú dobu zrušená "karkulka" 726.023-5 postávala v depe Havlíčkův Brod ešte v auguste 1993.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

"Dvojočko" 753.014-0 bolo zachytené v havlíčkobrodském depe. Za rušňom sú patrné ešte stroje 730.002-3 a 781.342-1, vedľa postáva niektorý z "cepákov" r. 720.

Autor: David Prause
Datum: 06.08.1993
Místo: Havlíčkův Brod

Stroj 753.007-4, vyrobený v rámci overovacej série "okuliarnikov" r. T478.3 už v roku 1970, bol zachytený v depe v Havlíčkovom Brodě.

Autor: David Prause
Datum: 08.08.1993
Místo: Depo Havlíčkův Brod

Odpočinek mezi výkony v depu v Havlíčkově Brodě.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.1993
Místo: Depo Sokolov

Rušeň 781.568-1 postával medzi výkonmi v depe Sokolov.

Top