Autor: David Prause

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

V Olomouci se chystá k odjezdu místní "hydra" 851.006-7 a to směrem na Prostějov, kde tou dobou ještě nebyla provedena elektrizace trati.

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

Přesně v polovině letních prázdnin vyčkává na svůj odjezd v Olomouci osobní vlak, který tvoří "dunihlav" 831.113-6 a dva vozy Bix řady 020.

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

V Olomouci hl.n. zastavil nákladní vlak, který byl vedený "šestikolákem" E669.2048. Vedle vyčkával na odjezd pravidelný osobní vlak, vedený některým z tehdy ještě rozšířené flotily "dunihlavů".

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

"Zamračená" T478.1048 byla zachycena při posunu ve stanici Olomouc hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

Lokomotiva E499.0077 se chystala k odjezdu ve stanici Olomouc hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 01.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

"Prasiatko" 702.023-3 postávalo na hlavním nádraží v Olomouci.

Autor: David Prause
Datum: 16.08.1989
Místo: Olomouc hl.n.

Tři měsíce a jeden den před Sametovou revolucí postává ve stanici Olomouc hl.n. osobní vlak, v jehož čele se představil "hrboun" 130.034-2.

 

Autor: David Prause
Datum: 00.04.1990
Místo: Mariánské Lázně

V roce 1990 nebyl na lokomotivách řady 242 unifikovaný nátěr ještě příliš rozšířený. Jedním z mála takto nalakovaných strojů byl plzeňský plecháč 242.231-9. Na snímku autora čeká ve stanici Mariánské Lázně na vykřižování s protijedoucím vlakem.

Top