Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 11.03.2005
Místo: Praha Masarykovo n.

Ještě i v roce 2005 byla 451.039-2 pravidelným návštěvníkem nádraží Praha Masarykovo.

Autor: David Maštalíř
Datum: 12.03.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V březnu 2005 byl v České Třebové sešrotován "pilštyk" 735.227-1.

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.04.2005
Místo: Pardubice hl.n.

V domovském pardubickém depu byl dne 5.4.2005 vyfocen "čmelák" 770.012-3, který měl za sebou již 38 let služby a jeho provozní kariéra se chýlila ke konci.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

V České Třebové bylo v koloně neprovozních lokomotiv odstaveno i "šestikolo" 181.020-9. Nečekala ho ovšem šrotace, ale dostalo další příležitost k provozu. Bylo opraveno v DPOV Přerov a následně provozováno v Polsku.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Česká Třebová

V České Třebové byl zdokumentován lokomotivní vlak složený ze dvou "šestikoláků" 182.121-4+182.100-8, pro které to byla již jen labutí píseň nasazování pod Českými drahami, čekalo je odstavení a následná polonizace.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Ještě pár řezů autogenem a bude ukončena šrotace vraku lokomotivy 735.228-9 v depu Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Česká Třebová

"Velký hektor" 721.159-2 čekal na třebovském ranžíru na přistavení do místního depa k sešrotování.

Autor: David Maštalíř
Datum: 07.04.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Neprevádzkovaný rušeň 770.540-3 bol zachytený v České Třebové spolu s odstavenými "trojkami" r. 753.