Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 08.08.2008
Místo: Studénka

742.430-2 se nedlouho po dokončení opravy ukázala i v čele rychlíků, ovšem jen z důvodu napěťové výluky ve Studénce, která byla způsobena tragickou nehodou vlaku EC 108 "Comenius".

Autor: David Maštalíř
Datum: 11.08.2008
Místo: CZ LOKO Česká Třebová

Jen hrubý skelet zbyl při opravě z 742.204-1, ovšem následně byly dodány zrepasované díly a lok. po opravě vyjela v korporátním nátěru ČD Carga.

Autor: David Maštalíř
Datum: 11.08.2008
Místo: Studénka

Ve Studénce byl dne 11.8.2008 zvěčněn prototypový "motor" 810.002-6. Na snímku je zvěčněn nedaleko bývalé Vagónky, kde byl v roce 1974 vyroben, TBZ poté absolvoval dne 1.10.1974 na trati Hranice-Studénka.

Autor: David Maštalíř
Datum: 21.08.2008
Místo: DPOV Přerov

750.118-2 dovezla z krnovské lakovny OLPAS do přerovského DPOV "plecháča" 242.223-6 na dokončení opravy.

Autor: David Maštalíř
Datum: 30.08.2008
Místo: DPOV Přerov

150.002-4 byla přistavena na opravu do DPOV Přerov, odtud následně vyjela už pod označením 150.202-0, kdy jí opět bylo umožněno využívat maximální rychlost 140 km/h.

Autor: David Maštalíř
Datum: 03.09.2008
Místo: Křižanov

V Křižanově byla s "hytlákem" vyfocena lokomotiva 742.172-0, která byla jednou z posledních své řady v tomto nátěru u společnosti ČD Cargo. 

Autor: David Maštalíř
Datum: 09.09.2008
Místo: DPOV Nymburk

742.188-6 se v DPOV Nymburk opravovala pro společnost ČD Cargo a následně dostala i její korporátní lak.

Autor: David Maštalíř
Datum: 09.09.2008
Místo: DPOV Nymburk

Během opravy a příprav na lakování byla vyfocena v nymburském DPOV 742.300-7.