Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.02.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Vrak lokomotivy 742.168-8 čekal v třebovském depu na rozložení.

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.02.2008
Místo: Depo Česká Třebová

Vrak lokomotivy 703.009-1 čekal v depu Česká Třebová na fyzickou likvidaci, společnost mu dělaly stroje 742.164 a 230.021.

Autor: David Maštalíř
Datum: 08.02.2008
Místo: Studénka

Na vlečce firmy Multip Agro ve Studénce byl odstaven místní stroj 702.647-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 08.02.2008
Místo: Studénka

Na vlečce firmy Multip Studénka byl dne 8.2.2008 zachycen vrak lokomotivy 701.047-3.

Autor: David Maštalíř
Datum: 28.03.2008
Místo: Kájov

V arálu papíren JIP Větřní byla při posunu zachycena zrekonstruovaná "rosnička" 711.005-9 (ex.710.058) táhnoucí svou kolegyni 710.591.

Autor: David Maštalíř
Datum: 29.03.2008
Místo: Depo Havlíčkův Brod

Neprovozní 742.356-9 stála v depu Havlíčkův Brod a postupně z ní byly odebírány náhradní díly.

Autor: David Maštalíř
Datum: 29.03.2008
Místo: Jihlava

"Ťapka" 721.516-3, pôvodom z Třineckých železáren a Nové Huti, bola v zúboženom stave zachytená v Jihlave.

Autor: David Maštalíř
Datum: 30.03.2008
Místo: Depo Ústí nad Labem

Ještě osm let po nehodě stála v depu Ústí nad Labem poškozená a vyřazená lokomotiva 122.017-7.