Autor: David Maštalíř

Autor: David Maštalíř
Datum: 23.08.2005
Místo: Depo Brno-Maloměřice

"Brejlovec" 750.250-3 stojí odstaven v depu Brno-Maloměřice a jeho osud se zdá býti zpečetěn. Ovšem zdání klame, tato lokomotiva v roce 2008 prošla v CZ LOKO Česká Třebová rekonstrukcí na 753.729-3.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.09.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Zbytek lokomotivy 751.021-7 čekal na hořáky autogenu mezi dalšími vraky v České Třebové.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.09.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Rám včetně motoru lokomotivy 751.021-7 v areálu depa Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.09.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Stroj 751.021-7 před rozřezáním a rozpálením rámu.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.09.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Zbytek lokomotivy 751.226-2 před likvidací v České Třebové.

Autor: David Maštalíř
Datum: 24.09.2005
Místo: Depo Česká Třebová

Zbytek lokomotivy 751.226-2 v prostoru depa Česká Třebová.

Autor: David Maštalíř
Datum: 14.01.2006
Místo: Přerov

Během opravy laku musel "peršing" 163.015-1 vyrazit do vozby, takže byl v lednu roku 2006 zastižen v poněkud zajímavé úpravě.

Autor: David Maštalíř
Datum: 17.01.2006
Místo: Depo Česká Třebová

Probíhající likvidaci lokomotivy 182.161-0 zdokumentoval autor v jedné z hal v depu v České Třebové.