Autor: Daniel Pavlíček

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

Babí léto bylo 18. září 2014 v plném proudu a oblouky kolem Bezpráví se v čele R 886 "Bouzov" projížděla ještě zelenokrémová 150.224-4.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

Poslední vyrobený peršing ve Škodě Plzeň, lokomotiva 163.120, se po italské anabázi, probíhající v letech 1995 až 2010, dostala zpátky do Čech, aby po rekonstrukci, zrychlení a přeznačení na 162.120-0, zakotvila u dopravce Regiojet. V jeho barvách byla na vlaku IC 1010 "Regiojet" vyfotografována 18. září 2014 nedaleko zastávky Bezpráví.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

Ještě v reklamním polepu "Vlakem na Euro" byl 18. září 2014 u Bezpráví zachycen stroj 380.011-7, vezoucí vlak IC 570 "Zdeněk Fibich".

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

Z čerstvě vyřezané a tím pádem dočasně nezarostlé stráně mezi zastávkou Bezpráví a stanicí Ústí nad Orlicí, byl 18. září 2014 vyfotografován EC 223 "Detvan", v jehož čele ten den jela lokomotiva 380.019-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

V rámci reklamní kampaně společnosti ČEZ byla do reklamních laků v druhé polovině roku 2006 natřena pětice lokomotiv Českých Drah. Kromě dvojice "Peršingů" 163.030 a 093 a dvojice "Es" 363.019 a 021 dostala reklamní kabát také lokomotiva 151 019-7 DKV Praha. Ta byla 18.9.2014 zachycena zachycena v čele vlaku EC 148 "Leoš Janáček" nedaleko zastávky Bezpráví.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 18.09.2014
Místo: Bezpráví

Ve čtvrtek 29. června 1978 převzaly ČSD od Škody Plzeň prvních pět vyrobených lokomotiv řady E499.2. Byl mezi nimi i stroj inventárního čísla 002, který svou TBZ obsolvoval až o měsíc později, v pátek 28.7.1978. Tento stroj byl o více než 36 let později, 18. září 2014, zachycen nedaleko zastávky Bezpráví v čele R 889 "Bouzov".

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 29.09.2014
Místo: Havlíčkův Brod

Slunečného 29. září 2014 se na podzimním sluníčku v havlíčkobrodském depu vyhříval kocour 742.043-3. Ve skutečnosti se nad tímto strojem v té době už řádně stahovala mračna, protože v roce 2014 na traťové výkony už vůbec nevyjížděl a za dva týdny po pořízení tohoto snímku, byl k 15.10.2014 zrušen.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.10.2014
Místo: Komořany

Dodávky druhé série lokomotiv továrního typu Škoda 27E ze Škody Plzeň byly zahájeny v březnu 1989, kdy byly na Mostecko dodávány stroje stroje evidenčních čísel 699 až 718 (všechny v lehčím provedení o hmotnosti 155 tun), doplněné v létě roku 1989 ještě pěticí strojů těžšího provedení (hmotnost 165 tun), evidenčních čísel 719 -723. Na snímku pořízeném 13. října 2014 v komořanském depu Mostecké uhelné je zachycena dvojice tehdy už neprovozovaných "krokodýlů" čísel 699 a 700. Zatímco lokomotiva čísla 699 byla později sešrotována, na stroj evidenčního čísla 700, současně také nesoucí výrobní číslo Škoda 8500, se usmálo štěstí, a od 19. prosince 2018 je k vidění jako exponát v Podkrušnohorském technickém muzeu v Kopistech u Mostu.