Autor: Daniel Pavlíček

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 21.05.2007
Místo: Zákolany

Trať Kladno - Kralupy nad Vltavou byla dlouhé roky jednou z těch tratí, kde osobní dopravě vládly motorové vozy 810, svého času doplňované ještě o dvojici rakovnických prototypů řady 811. Na snímku z 21. května 2007 je u Zákolan zachycen motorový vůz 810.585-0, jedoucí jako osobní vlak do Kralup.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 24.05.2007
Místo: Kačice

Po provedené rekonstrukci na řadu 854, na kterou byl vůz 853.027 přistaven v listopadu 2005, se do provozu vrátil v dubnu 2006 v historizujícím nátěru, napodobujícím původní barevné provedení, která řada M296.1 z výroby měla. V něm vydržel až do konce roku 2016, kdy byl do Šumperka přistaven na MH opravu, během níž byl přelakován do modrého korporátního laku. Na snímku pořízeném 24.5.2007 před hláskou Kačice je vůz 854.027-0 zachycen v čele vlaku R 834.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 24.05.2007
Místo: Unhošť

Kolem v zeleni utopeného vyhybkářského stanoviště číslo 2 projíždí 24. května 2007 ve stanici Unhošť spěšný vlak 1894 z Prahy do Kladna v čele se strojem 714.225-0.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 27.05.2007
Místo: Praha-Bubny

K zajímavému setkání došlo ve stanici Praha-Bubny 27.května 2007. Zatímco "karkule" 726.516 zde v té době vypomáhala na pracovních vlacích, "hektor" 720.509-9 se v Bubnech mihl jen na otočku, aby z dílen ATECO odvezl několik vozů.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 08.06.2007
Místo: Brno hl. n.

Na brněnském hlavním nádraží čekal na čas odjezdu tehdy čtyřicetiletý motorový vůz 850.031-6. Společnost mu onoho 8. června 2007 dělal, ve vlaku zařazený jako vložený, prototypový vůz 850.001, od prosince 2005 jezdící v původním barevném provedení, v němž v roce 1962 opustil brány Vagonky Studénka.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 08.06.2007
Místo: Česká Třebová

 Ve čtvrtek 20.7.1978 převzaly ČSD ve Škodě Plzeň lokomotivu výrobního čísla 7157, zařazenou následně do stavu depa Praha-střed pod označením E499.2010. Na uvedení do provozu si sice musela ještě nějaký ten týden počkat, ovšem po technicko - bezpečnostní zkoušce, vykonané až 5.října 1978, už mohla být nasazena do provozu na hlavním tahu mířícím z Prahy na východ Československa. Na snímku z 8. června 2007 je již jako 150.010-7 zachycena během zastavení ve stanici Česká Třebová.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 11.06.2007
Místo: Praha hl.n.

Reklamní nátěr společnosti RailReklam mělo původně nést "eso" 363.084-5, nakonec ale bylo rozhodnuto věnovat tento reklamní nátěr nadaci "Pomozte dětem". Maskot této nadace, kuře, se tak objevilo i na této lokomotivě, jejíž křest proběhl 19.3.2007 na hlavním nádraží v Praze. Kmotrem této lokomotivy se stala jedna z tváří této nadace, herec Tomáš Hanák. Snímek pořízený na pražském hlavním nádraží 11. června 2007 zachycuje reklamní "kuře", toho času ve stavu DKV Plzeň, během obratu mezi výkony.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 19.06.2007
Místo: Kačice

Na začátku léta 2007 se na vozbě vápenců mezi Nučicemi a Prunéřovem nakrátko objevila do Prahy zapůjčená zamračená 751.176-9. Na snímku pořízeném 19.6.2007 je zachycena ve dvojčeti se strojem 751.092, kterak se v čele podvečerního vlaku Pn 65780 blíží k zastávce Kačice.