Autor: Daniel Forejtar

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.10.2013
Místo: Lobodice

Jedním z pětice zachráněných "Krokodýlů" ze Slovenska je 850.044-9 v majetku KPKV Brno. S dvojicí vozů Bix je zachycen mezi Lobodicemi a Uhřičicemi při jízdách na Výlov Hradeckého rybníka v Tovačově.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 05.11.2013
Místo: Depo Olomouc

29. 10. 2010 utichl motor vozu 851.005-9 naposled v pravidelném provozu. Na svůj budoucí muzejní provoz stále čeká v depozitu DHV Lužná v České Třebové. Na snímku je zachycen poslední den v PJ Holport - motorová remíza Olomouc před převozem.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 13.11.2013
Místo: Depo Brno-Horní Heršpice

Jako pomalu vysychající zdroj náhradních dílů slouží v PJ Horní Heršpice 850.021-7, který už také pouze čeká na svůj osudný den.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 29.04.2014
Místo: Rudoltice v Čechách

Motorové vozy ř.840/841 se už zabydlely na mnoha našich lokálkách, jednou z nich je i trať Rudoltice v Čechách-Lanškroun, kde byl vyfocen "pavouk" 841.007-8.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 01.07.2014
Místo: Hrubá Voda

"Hektor" 720.039-7 zastavil ve stanici Hrubá Voda na křižování s rychlíkem. Směřoval do Tovačova, odkud si dobral 2 "bixy", které byly zapůjčeny na zahájení vozby "Hvozdnického expresu".

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 01.07.2014
Místo: Tovačov

Z vlečky betonárky TOPOS Tovačov vytahuje "hektor" 720.039-7 dva "bixy", s kterými následně odjel do Krnova.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 17.07.2014
Místo: Depo Olomouc

Prototyp 799.001-3 byl dokončen v roce 1992 v jihlavském depu a většinu svého provozního života prožil v depu Valašské Meziříčí. Ovšem na začátku roku 2012 byl redislokován do depa Olomouc, kde slouží na topírenském posunu dodnes.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 03.09.2014
Místo: Depo Olomouc

Jako zásobárna náhradních dílů stojí v olomoucké rotundě odstavená a odvodněná "nulka" 750.042-4, která si po dílnách, jako záložní stroj PJ Bohumín, zajezdila pouhé tři roky.